Wat hangt er aan de muur van jullie peuterkamer?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Chantico, 23 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantico

Chantico Niet meer actief

Onze dochter krijgt een nieuwe kamer. Ik weet alleen nog niet wat er leuk is om aan de muur te hangen. Wat hebben jullie voor decoratie?

2. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik heb voor mijn oudste een prinsessenkamer gemaakt, met leuke schilderijen, een wandklok, foto's aan de muur... en een kapstok waar haar badjas aanhangt... een fotolijst waarin je van elke maand tot 1 jr foto's indoet...

mijn jongste heeft nog geen thema, wel 2 schilderijen van mooie bloemetjes aan de muur, en een zelfgemaakte nijntje tegel gemozaiekt door mijn broertje....
    voor haar ben ik nog aan het verzinnen wat ik ga doen, ze heeft een erg klein kamertje.... dus ideeen zijn altijd welkom :p

3. Sensea

Sensea Niet meer actief

op de muur van onze jongste hangt een grote winny de pooh poster. met een grote tweety in foam en wat kleintjes verspreid ( gepikt van de kamer van de grote zus toen die een andere kamer kreeg). er komt nog een poster schuin naast. op de andere muur hangt een plastic poster met 20 woordjes met plaatjes erbij. op de andere muur e canvas doekjes met een schaap en een varkentje. op de muur bij zijn bed hangen 2 plankjes en daaronder 2 schilderijtjes van pooh en teigertje en een bedlampje. onder het andere plankje komt nog een poster. net boven zijn bedrand hangt een strookje met allemaal dieren. hij is gek van dieren.

4. Sensea

Sensea Niet meer actief

naast de gordijnen steekt nog een klein stukje muur en daar hangt een blauwe mickey mouse nachtlampje op batterij.

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Niet al teveel.. een schilderijtje van een kikkerprins met daarop de tekst: Kick's Royal Room (Kick wordt vaak Kikker genoemd)

daarnaast nog een plank, een kapstokje (in de vorm van een vliegtuig) en z'n geborduurde naamding van oma.

6. tulip

tulip Niet meer actief

bijna niks eigenlijk. Aan de ene kant een boekenplank en aan de andere kant een groot hello kitty schilderij gemaakt door tante:)

7. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Zo'n ophangkastje van de Ikea, een Poeh schilderijtje en knutselwerkjes. :)

8. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Een klok, een oud shirtje van Lucas wat veel betekenis heeft voor papa (favoriete band), een geborduurde Nijntje die hij kreeg van een vriendin van mij bij zijn geboorte en ik wil nog een boekenplank, maar dat moet nog gebeuren.

Verder hebben we in één hoek zo'n visnet-achtig ding met van die gaten erin waar je spullen in kunt stoppen en hebben we boven zijn bed en boven zijn commode twee mobiles hangen. Eén daarvan is meegekomen uit zijn babykamer, één gekregen van zijn neefje. Die vindt ie helemaal fantastisch!

Dus niet heel veel aan de muur, maar door die drie hangdingen aan het plafond, is het toch leuk aangekleed.

9. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    Esmee heeft een prinsessen kamer.
    op 1 muur hangt een hele grote muur sticker van doornroosje en een prinsessen klok.
    aan een andere muur hangen 2 prinsessen schilderijtjes.

10. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Behang!!

Nee serieus, wij hebben niks van stickers of andere dingen.
    We hebben een strepen behang en dat vind ik druk genoeg.

11. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik heb hier 2 van gemaakt..
    Op de ene foto's
    andere thema ballet

12. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Oh, was nog één ding vergeten, boven haar bedje hangt zo'n groot blad van de Ikea. :)

13. rissy

rissy Bekend lid

23 feb 2010
    699
    0
    16
    geldeland
    Bij mijn zoontje op de kamer is alle wit,....op een muur een giga giraf geschilderd en fleurige gordijnen;)

14. Chantico

Chantico Niet meer actief

Hier witte muren, dus wel behoefte aan wat versiering :) Ik kwam niet verder dan schilderijen of posters, maar lees allemaal andere goede ideeën! Zoals een wandklok, foto’s, een kapstokje, plankjes, bedlampje, geborduurd naamding (hebben wij ook ). Ik ga denk ik lekker shoppen :D

15. Natas1

Natas1 VIP lid

4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hai Chantico!

Kijk maar ff in mijn fotoalbum, staan o.a. allemaal fotootjes van het nieuwe peuterkamertje van Danique.
    Veel shopplezier!

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Haar naam in piepschuim letters bekleed met pip-behang.

17. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

22 mei 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    Kamer van de oudste niet veel.Alleen een maanlamp,maar dat kamertje wordt met de mei vakantie opgeknapt.

Bij de jongste heb ik op 1 muur met behulp van sjablonen bloemen,vlinder en vogeltjes geschilderd.Zeg maar vanaf de vloer tot max 30 hoogte.En had hoger die vlinders maar die zijn lelijk waar ik dus canvas doeken op ga hangen.Daarop staan afbeeldingen van de diertjes van strawberry shortcake.Zelf geschilderd en bewerkt met hotfix=plak glitterstenen.

18. MamaMars

MamaMars Niet meer actief

mijn oudste: Schilderij van hello kitty, spiegel in de vorm van een vlinder (xenos), bloemlamp (ikea), visnet-ophangding (ikea), stoffen vlaggetjes, een kikker aan een veer die op en neer springt en een K3 poster op de deur.

mijn jongste: Muurstickers van vogels op een tak, visnet-ophangding, schilderijtjes van dieren, wandkleed wat vroeger van mij is geweest en een bij aan een veer.

19. Shereen23

Shereen23 Bekend lid

1 mrt 2007
    836
    0
    16
    Dochter: prinsessenkamer waarvan 1 muur fushia is en de andere 3 muren lichtroze. Verder op de plank boven haar bed 1001 dingetjes van "princess".
    Op de lichtroze muur hebben we schuin onder elkaar 3 fushia gekleurde fotolijstjes opgehangen met haar foto's erin. Verder hangt er nog een grote K3 poster. En op een andere muur zit een muursticker met als thema princes en je op een gedeelte van die muursticker met krijt tekenen.

Zoonlief heeft turqoise muur en de andere 3 muren zijn grijs. Ik had eerst geen thema nog voor hem. Maar heb nu wel wat dingen van Winnie THE poeh. Op de muur hangt een lef-nachtlamp van Winnie en verder aan de andere muur een wandplank waar wat knuffels van oa Winnie THE poeh en toilettad van Winnie THE poeh opstaan. T is een klein kamertje dus kan t niet teveel opvullen.

Deel Deze Pagina