peuter 2,5 jaar supermoe

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mik25, 24 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Hier hadden we paar maanden geleden hetzelfde.
    zelfde leeftijd ook, bloed geprikt (HEL!!!) Maar niks gevonden.
    Inmiddels is het beter... Zal idd wel de groeispurt geweest zijn!

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Zoonlief slaapt hier ook geweldig en vaak ook tussen de middag (niet altijd). Ik maak me geen zorgen. Hij eet en drinkt goed, is goed gehumeurd

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Gewoon zoals bij ons.
    Wij hebben 1 keer bloedgeprikt in het ziekenhuis, voor Thirza. Daar kwamen er twee verpleegkundigen bij die haar goed (op een prettige manier, maar wel zo dat ze geen kant uit kon) vasthielden.
    En een keer op het diagnostisch centrum, toen waren mijn man en ik er allebei bij en kregen we goede instructies over hoe haar goed vats te houden.
    Ze heeft de eerste keer wel eventjes gepiept, de tweede keer (een maand of 3 geleden), gaf ze geen kik en zat alleen maar erg geinteresseerd toe te kijken :)

Mocht de vermoeidheid nou niet over gaan en ze gaan wat verder kijken, vraag dan ook of er gelijk even een ontlastingkweek gedaan kan worden, (liefst gewoon de Triple Faeces Test: moet je 3 dagen poep scheppen ;)). Thirza heeft hier een tijd geleden een darmparasiet gehad en was daar ook erg moe van.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Levi is de laatste twee weken ook heel erg moe. Slaapt van 19 tot 7 en smiddags vaak nog min. 3 uur. Ga er vanuit dat het een fase is. Merk dat hij zich ook weer veel ontwikkeld in taal etc

5. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    ons meisje is ook vaak moe, amar zegt dat niet, maar we merken het wel....
    ze slaapt van 19.30 tot 7.30 uur en vaak 's middags ook nog 2,5 uur

zal er wel bij horen....als ik dan zie en hoor dat kindjes met 3 jaar opeens niet meer slapen....denk ikw el eens oh ja, wel lekker dat ze nu nog wel wilt slapen tussen de middag

en ik maak me er geen zorgen om, maar als je het niet vertrouwd, gewoon naar de HA gaan, misschien is het wel een allergie????

6. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Bloedprikken kan ook cappilair hoor.
    Dan krijgt ze een vingerprikje en word het bloed opgenomen in een klein dun buisje.
    Tess heeft al zo vaak bloed moeten prikken dat ze telkens zelf een vinger uit kiest en deze uitsteekt.

Deel Deze Pagina