Oudste dochter wordt binnenkort 5 jaar maar wat moeten we geven. Echt erg maar weet het niet.. Wil wel een functioneel cadeau. Ze heeft een fiets, klimrek met schommel en zandbak. Tiptoi en spelletjes in overvloed. Hebben jullie nog leuke ideeën?
Heeft ze zelf geen wensen? Dl is nog lang geen 5, maar wil nu al graag een nieuwe grote step, een hoverboard (is vanaf 12 geloof ik haha), rolschaatsen, een skateboard, schoenen met lichtjes, verkleedkleren, etc etc
Step, rolschaatsen, dagje uit volledig op haar maat? Voor kerst heeft dochter van net vijf jaar Doc The Robot gekregen, om te leren programmeren. Hoewel ze een echt meisjemeisje is, vindt ze die gewéldig.
Skelter Toverstiften Nieuwe schoolrugtas Abonnement op een tijdschrift / dierentuin / speelotheek Smartgames denk/inzichtspelletjes Knikkerbaan Hoepel, ringgooispel of ander buitenspeelgoed Succes!
Quadrilla knikkerbaan. Een abonnement op Bobo. Een abonnement op een lokale dierentuin. Naar het Theater.
Cd speler met microfoon Gaatjes in haar oren met echte oorbellen Dagje uit of nachtje in een hotel Mooie stoel, zitzak of loungebankje oid voor op haar kamer Fiets of step
spelletjes zijn bij onze 5 jarige zoon een groot succes, monopoly junior en levensweg onder andere. ook de wereld bol van tip toi is hij erg blij mee!
hier zijn spelletjes ook opeens geweldig en verkleedkleren en barbies anders een dagje weg? theater, museum?
Trampoline of een space-scooter? @Uuz, dat zijn precies alle wensen van mijn dochter en LEGO & Friends
Onze dochter heeft een radio/cd speler gekregen toen ze 5 werd, viel erg in de smaak! En met sinterklaas was de K3 microfoon en K3 jurkje de grote hit.
Mijn dochter is 5 en was met sinterklaas en kerst blij met: Verkleedkleren Disney Princess barbies Lego friends
Bedankt voor jullie reacties! Zitten voldoende goede tips bij. Theater al twee keer geweest maar duurt haar te lang. Ze kan bijv ook nog niet een hele film kijken.. Helaas is de tuin te klein voor ook nog een trampoline erbij. De wereldbol van Tiptoi kijk ik even naar en Doc the Robot. Verkleedkleren heeft ze veel maar blijft ze idd leuk vinden.
Hier heeft hij de Nintendo 2ds xl gekregen. Niet echt leerrijk maar we hebben er een gezamenlijke hobby bij. Samen Mario spelen En als 2e heeft hij de Vtech smart watch gekregen. Dat is misschien wel wat voor je dochter. Is echt een leuk ding en is voor 5 tot 11 jaar. Is een horloge, stappenteller, camera, video's kan je opnemen, ook je stem. Je kan alles bewerken. Staan wat spelletjes op en je kan er de tijd mee leren lezen. https://www.bol.com/nl/p/vtech-kidizoom-smart-watch-dx-paars/9200000072638152/?suggestionType=suggestedsearch
Naast de vele leuke suggesties die al gegeven zijn, hier nog eentje. Onze dochter kreeg een eigen camera toen ze 5 werd. Een roze canon. Is geen speciale kindercamera maar met een eenvoudige bediening.