Zo trots op onze grote meid!

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door palmie37, 20 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Net voor de laatste keer bij het cb geweest, spelletjes allemaal goed gedaan, spraak goed, ogentest helemaal super en bij het prikje maar 10 traantjes ofterwijl wij zijn trots!!:D

2. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Wat gaat het allemaal snel dan he? Eerst sta je met een ukkie in je armen daar voor het allereerste bezoek en nu bijna 4 jaar later is het alweer klaar en gaat ze zo naar de basisschool.

Fijn dat alles goed is!

3. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Ja geweldig hè, die van ons zijn even oud, zijn jullie ook al geweest?

4. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Hier 5 november voor het laatst geweest. En ook met vlag en wimpel geslaagd ;) Ogen test was zelfs uitmuntend. Hier geen traantje gelaten met het prikje en heeft ze een mooi kadootje uit mogen zoeken.
    Wat vliegt de tijd *zucht* Weer een nieuwe fase.
    Wel een heerlijk gevoel dat ze niet meer heen hoeft, want hier hebben ze altijd wel wat te zeuren over Noa.

5. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Ja het voelt best lekker dat we nu niet mee heen hoeven alhoewel het hier altijd erg goed is gegaan met hele lieve mensen!

6. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Ik heb bij elke controle weer een andere gehad heb nooit een vaste gehad en dat vind ik wel jammer eigenlijk. Dus het was elke keer weer een verrassing wie we zouden hebben.

Er zaten ook wel lieve mensen tussen hoor, maar ook een paar die zich zelf graag willen horen praten zeg maar. En ook 1 die helemaal niet praatte dan vroeg ze wat en gaf ik daar antwoord op en dan was het alweer klaar zeg maar. Ze ging er nooit op door.

En ze hadden altijd wel wat te zeuren. Was het niet de lengte dan wel weer het gewicht. Kreeg elke keer wel te horen het is een lange slanke dame. Trok me er niets van aan het ging er bij mij het ene oor in en het andere er net zo hard weer uit. Maar om het elke keer te horen word je wel moe van zeg maar. Kan er weinig aan doen. Ze eet goed en haar papa is ook lang.

De laatste keer had ik gelukkig wel een leuke dus we hebben het goed af kunnen sluiten ;)

Deel Deze Pagina