Ik hoop op snelle reacties, dan kan ik vanmiddag bij de boodschappen meteen thee meenemen! Mijn zoontje krijgt eigenlijk teveel melk binnen op een dag. Nu wil ik hem 's middags na zn broodje thee gaan geven. Maar welke thee? Ik dacht begrepen te hebben dat gewone thee niet helemaal de bedoeling is voor kleintjes. Welke thee is goed voor 1-jarigen en waar koop ik die? Thanks voor jullie reacties!
Gewoon van internet afgehaald Ook kan groene thee of slappe gewone thee gegeven worden. Voor babys zijn er speciale ingedikte vruchtensappen in de handel. Deze zogenoemde diksap is ongezoet en daardoor beter dan limonadesiroop. Dat is va 6 maanden
Gewoon, thee! Je kan kruiden thee geven als je je kindje liever geen thee-ine geeft, of gewone thee of groene thee. Daar zit wel theine in, maar ik zie daar zelf niet het probleem van in. Mn dochter drinkt gewoon engelse thee, earl grey thee, herfststorm van pickwick, kabouterthee ( = kruidenthee van de AH ) maar ook groene thee etc. Door zwarte thee doe ik meestal een heel klein beetje van haar opvolg melk, dan drinkt ze het liever.
ik geef allerlei thee, ik doe dara niet zo moeilijk over....kruidenthee, smaakjes...hij dirntk meestal nog geen 100ml per dag...en altijd slappe thee...
Allerlei thee. Rooibos vonden ze gelijk lekker, ik denk dat zwarte en groene thee nog wat bitter voor ze zijn. Maar als je ze slap zet, evt met scheutje melk erdoor, valt dat ook wel weer mee. Maar uiteindelijk geef ik van alles, dan merk je vanzelf wel wat ze wel en niet lekker vinden.
Ik geef ook gewoon vanalles, gewoon thee die we zelf ook drinken (of nouja, wij drinken eigenlijk vrijwel nooit thee, maar gewoon thee die we in huis hebben). Overigens heb ik laatst bij de AH marshmallow- en kauwgomballenthee gekocht. Ik zag het toevallig staan en dat leek me wel wat voor Milan. Daar zit geen theïne is.
Hier eigenlijk altijd rooibosthee. Sinds ze thee krijgt, heb ik dat in huis en drinken wij dat ook. Kauwgomballenthee heeft ze ook wel eens gehad.
Hier wordt trouwens het meeste water gedronken. Bij de oppas vaak nog een beker diksap, maar geef haar thuis meestal standaard water. Ze vindt overigens alles wel prima.
Hier is Rooibos favoriet.. maar ze drinkt ook graag groene thee... Haal ook vaak van Piramide kinderthee... Vooral kabouterthee is een groot succes (bv bij de Tuinen te krijgen) Idd zonder theine...