Onze dochter is nu 2 en heeft maat 98. De meeste zwemluiers gaan tot maat 86/92. Hoe doen anderen dat? Ze is nog niet zindelijk. Dus gewone wegwerp zwemluier kopen en daarboven een gewoon bikini broekje of zwempakje?? Ziet er alleen niet zo charmant uit denk ik
Gewoon zwemluier nummer 5 toch? Hoe zwaar is ze? Tja, ik zou het wel zo doen...luier en daarover een broekje. Anders alleen de luier misschien?
bij daniel ook gewoon zwemluier gedaan (heeft maat 4 van luiers) en daarover heen zn zwembroek. Lydia krijgt ook gewoon een zwemluier aan als we naar een zwembad gaan. Elegant of niet, vind het wel hygiënischer
een wegwerpzwemluier i.c.m. een kort zwembroekje is geen gezicht, maar onder een badpakje zie je het niet. Mijn zoontje draagt ook een wegwerpzwemluier met een boxershortmodel zwembroek en ook dat zie je niet. Alleen een zwemluier vind ik geen gezicht.
Zwemluiers de grootste maat ( meen 14+ kilo van huggies of de grote naar van kruidvat) passen bij mijn zoontje nog redelijk goed. Hij is 105 cm en 19 kg . Doe er een stoere wijde boxer model zwembroek overheen en je ziet er niks van. Vond dit ook erg lastig maar hij past dus redelijk nog. Dochter was al met der 1 jaar dag en nacht zindelijk dus mijn zoontje mag ook wel opschieten want worden wel krabjes nu die luiers.
Je hebt gewoon zwemluiers in die grotere maten hoor Qua hygiene maakt het weinig uit: een gewone of een zwemluier, alleen die gewone luiers zuigen zich helemaal vol met water en worden dus loeizwaar, en die zwemluiers niet.
Hier ook gewoon een zwemluier onder haar tankini-broekje Ze heeft hier nog gewoon de kleinste maat van het kruidvat aan en ze zijn er zeker in veel grotere maten te krijgen! Je ziet alleen de randjes onderaan haar billen eruit komen, verder niet.. Wij zwemmen wekelijks.
hier huggies zwemluiers voor colin, die zit in luier maat 6 en kleding 110/116 . dus dat gaat jouw kindje zeker passen. gewoon met badpak erover of zwembroek.
Ik heb altijd een wegwerpzwemluier met zwembroekje of badpakje gedaan. Heb nooit een zwembroekje met zo'n laagje er in gehad.
Alleen een zwemluier geen gezicht? Waarom niet dan? Ze zijn nog maar zo'n klein, wat kan het schelen? Een baby/dreumes in een luier is toch ook niet raar.
eigenlijk is een zwemluier alleen voor het opvangen van ontlasting! een zwemluier neemt maar een klein beetje vocht op, dus ja als die al "vol" zit met zwemwater en dan gaat die plas er toch doorheen hoor.
Ik vind het allebei geen gezicht en ze mogen/mochten er ook echt niet meer naar buiten. In de tuin ok, maar verder een shirt en broek aan.
Ik vind alleen een zwemluier (en alleen een luier inderdaad ook niet ) ook niet echt geweldig...hier dus altijd iets er over heen. (Al is de oudste sinds kort zindelijk...moet er nog aan wennen, had haar vandaag bijna een zwemluier onder haar badpak aan gedaan. )
Sietse heeft gewoon de zwemluiers van het Hruitvat aan,zite perfect bij hem! Hij heeft nu een nieuwe zwembroek,meer een boxer,voordien had hij een gewoon zwembroekje aan en zag je de luier gewoon,ik stoor me er niet aan hoor,vondt het wel schattig!!
nou liever een luier die onder een broekje uitkomt dan een drijfende drol in het water!!!! dus jah ook hier gewoon een eronder en komt ie ergens een beetje onder of bovenuit jammer dan. plas nemen die dingen niet op daarom zit er chloor oid in het zwembad water. het is vooral voor de rest......