Hallo! Wie weet hebben jullie wat tips voor me.. Onze oudste van 2,5 slaapt sinds een maand of 3 zo verschrikkelijk slecht snachts. Na het naar bed brengen( tussen 19.30-20.00u) roept en huilt hij wel ruim 2 uur lang naar ons. Snachts herhaalt zich hetzelfde om de 1,5 u.Wij er dus heen, aai over zn bol toestoppen en weer weg. Echt slopend dus..We komen zo niet toe aan onze rust. En onze jongste komt nog 2 x voor de fles dus dit is gewoon echt too much zeg maar. Extra info:Hij is al maanden lang enorm verkouden( door peuterspeelzaal) en hij heeft er sinds 5 maanden een broertje bij.( waar hij het super mee kan vinden, dat gaat hartstikke goed) Hebben jullie dit ook gehad rond deze leeftijd en /of tips? Ik heb al een homeopatisch middeltje geprobeerd (kindival) maar dat helpt dus ook niet. Alle tips zijn welkom.. X
De problemen zijn dus begonnen sinds het broertje er is. Zo'n peuter voelt echt wel dat er iets veranderd is en dat brengt jaloezie/onrust/verandering ritme met zich mee. Ik denk dat je niet veel meer kunt doen dan troosten, laten huilen is natuurlijk geen optie.