Ik ben op zoek naar een kadootje voor mijn zoon die 2 wordt. Ik heb echt geen flauw idee! Iemand suggesties?
Het ikea treintje is heel erg leuk. Hot wheels zijn hier ook een hit. Wel alleen de autootjes, de banen zijn denk ik te moeiljjk Toettoet Magnetisch tekenbord Het grote voertuigenboek Aquaplay!!! Zand watertafel Een ouderwetse tol Dit zijn hier de favo dingen
Bedankt voor je reactie! Het ikea treintje heeft hij al Net al de toet toet spullen. En de zand en water tafel haha. Ik ga eens Googlen op aqua Play Hot wheels is voor oudere kindjes toch?
Hot wheels is voor 4+ maar denk dat ze daarmee bedoelen om mee te spelen zoals het hoort. Met die loopingbanen dus. Dat is nog te moeilijk voor die kleintjes De autootjes zelf krijg je niet kapot en zijn veilig naar mijn idee. hij vind ze zelfs leuker als de toettoet autootjes. Die gebruikt hij nu met het toettoet speelgoed. En echte modelautootjes zijn ook een hit. Voor kinderen he, niet de dure modelauto's Aquaplay is heel leuk voor buiten en ook veilig om mee te spelen
Keukentje. Loopfietsje. Pop. Driewieler. Zandbak. Kinetic sand. Leesboekjes. Allemaal favorieten hier.
Hangt af wat jullie al hebben en wat hij leuk vind. Microstep Loopfiets Boeken Stickersboeken usborn Kineticzand/klei/bubber Shtiften/verf/kwasten etc Lego/playmobile Puzzels djeco/janod Rijgelementen Djeco mozaiek Rijgkaarten Autotjes Zandspeelgoed spilstabil Aquadoodle Verkleedpak piraat/ooglapje piraat Dinos van schleich Stickersboeken met dinos
Kleine van ons heeft een fiets (10 inch) met zijwieltjes en duwstang gekregen, dus geen driewieler maar echt een fiets en een step met drie wieltjes. Beide goed om zijn evenwicht te oefenen.
Mijn jongste van 2 kreeg een stepje voor zijn verjaardag, met 2 wieltjes achter. Vond ie erg leuk en inmiddels gaat hij er als een speer op. Een loopfiets is misschien ook wel leuk. Verder is hij gek op zijn zandbak en de aquaplay en alles van Thomas de Trein. Hij heeft er een treinbaantje van en een hele lange rij treintjes.
Wij hebben ons zoontje vorig jaar een trampoline gegeven voor zijn tweede verjaardag. Een groot succes, zodra het maar even kan is ie aan t springen
Thanks ladies! Een trampoline is idd tof, alleen hebben wij een heel klein tuintje hihi.. hmm vind het nog steeds erg moeilijk