Tienermoeders (Underage & Pregnant)

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Kwekijzer, Oct 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

2. SYRV

SYRV Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    3,133
    453
    83
    Volgens mij staat dit verkeerd en hoort dit onder het onderwerp films en tv o.i.d.;)

Maar wel leuk inderdaad. Ga zeker kijken.

3. Kwekijzer

Ja is ook, foutje van mij, ik heb al gevraagd of het verplaatst kan worden. Ach, eerste keer dat ik een topic aan maak, dan mag dat wel he:)

4. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    1,763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    hm jammer staat bij ( als ik klik ) dat de video niet beschikbaar is... :( jammer...

5. Kwekijzer

hm das gek, bij mij doet hij het wel. Wel jammer, ik weet niet wat jij van het tijdstip vind dat het uitgezonden wordt, mara ik kijk hem alleen in 'gemist'. Het wordt wel heel laat uitgezonden vind ik.

6. MamaR

MamaR Fanatiek lid

Jul 4, 2010
    3,420
    17
    38
    Wat ik altijd een beetje jammer vind (met de nl versie zowiezo) is dat het altijd een beetje "kansloze" meisjes zijn.. ( weet niet precies hoe ik t moet omschrijven, maar allemaal aan de drank,drugs, blijven roken, uit huis geplaast enz)

Ik vind dat door dit soort programma's de vooroordelen over tienermoeders wel heel erg bevestigd wordt.. Beetje jammer..
    want ik geloof niet dat het met alle tienermoeders zo gesteld is..

Voor de rest vind ik het altijd wel interessant om naar te kijken.. heb vande week ook op sbsgemist de nederlandse versie zitten kijken..

7. stampertje

stampertje Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    3,086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Als alles goed loopt is het natuurlijk minder leuk om te kijken. Mensen houden van "sensatie". ookal zou het leuk zijn als ze het allebij laten zien 1 tienermoeder met problemen en 1 zonder. Maar is het nou niet zo dat er gewoon veel meer tienermoeders zijn met problemen als zonder?

8. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,038
    1,859
    113
    Provincie Groningen
    Hou er wel rekening mee dat engelse serie's die niet door sbs6 zelf gemaakt worden, vaak niet terug te zien zijn op uitzendinggemist.

9. Kwekijzer

deze wel, ik kan hem ook terug zien. Ik weet niet of het zo blijft, maar kan me niet voorstellen dat ze dat ineens veranderen. Alhoewel, kan ook wel, het blijft natuurlijk sbs, die veranderen nog wel eens van idee;)

10. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik zal eens kijken of die van vorige week terug te zien is. Want hij begon toen pas om 23.45 uur ivm voetbal die avond :x
    Inderdaad... voor zo lang het duurt want het is en blijft sbs!

11. 2g4e

2g4e Niet meer actief

O leuk weer tienermoeders kijken!!! Inderdaad nu maar hopen dat SBS het uit blijft zenden want het kan volgende week zomaar weer gedaan zijn! Ik heb de aflevering ondertussen al teruggekeken! Bij mij werkte die dus wel!

12. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

het is alweer een paar weken op ;)

en het zijn echt niet altijd kansloze meisjes! laatst een mama van 15 jaar, die was op zichzelf gaan wonen, ging naar school en zorgde nog zoveel mogelijk voor haar eigen kind ook. die was net zo verantwoordelijk als de meeste mama's hier :)

13. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Al een paar weken????? :$
    O ik heb alleen link afgespeeld!!! Dacht dat dat de enige was! Dus er zijn nog meer??

14. Kwekijzer

Die aflevering heb ik gezien, maar dat was volgens mij de aflevering die nu dus nog te zien is.

HOe lang is het al aan de gang? Ik heb het vorige week voor het eerst pas gezien.

15. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

Jun 8, 2010
    1,903
    0
    0
    Oosten van het land
    Huh? er staat dat er nu tienermoeders op SBS komt, maar er is ineens Huizenjacht op?!:$

16. Kwekijzer

*&^%#$#$%%^^sbs:x Geen idee hoe het zit, maar volgens de tv gids had het gisterenavond moeten zijn. Helaas dus, het was leuk geprobeerd.

17. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Ben op een gegeven moment maar naar bed gegaan, want het kwam er helemaal niet op! Lekker dan.... :s

18. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

Jun 8, 2010
    1,903
    0
    0
    Oosten van het land
    haha, ja foutje! was dat denk ik.. irritant!!!

19. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Oh... ik heb ook een poging gedaan maar halverwege shownieuws vielen mijn luiken bijna dicht... maar goed dat ik ben gaan slapen dus.

Tsss.... die sbs6 ook altijd grrrr

20. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    1,763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    suenne ik vind dat meerdere series en documentaires enzo te laat komen op tv. dat er echt belachelijker tijden tussen zitten.

ook laatst de film nemo...... om 8 uur ind e avond... normaal leggen de meeste kindjes rond die tijd te slapen ( hier 7 uur ) of gaan ze net naar bed.

Share This Page