Welke pop voor 4 jarige? (en andere cadeautips)

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Ntje, 30 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Onze dochter wordt bijna 4 en nu willen we graag een pop (baby) voor haar verjaardag geven maar ik weet niet welke, gewone baby born of de interactieve zus of juist weer een hele andere?

tips zijn welkom:)

ook andere cadeautips zijn welkom voor een meisje dat 4 wordt.

2. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    niemand?

3. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik vind Baby Born eigenlijk een onding. Baby Annabell vind ik veel leuker alleen kan zij niet in bad. Maar Baby Born lekt nog 2 dagen nadat ze in bad geweest is:rolleyes:

Verder heb ik echt weinig tips want ik ben zelf behoorlijk inspiratieloos. Ben begonnen met een lijst met ideeën voor mijn dochter omdat ik er heel veel "moet" bedenken. (Achter elkaar: sinterklaas, beetje met kerst, verjaardag en daarna de komst van de baby.) Op die lijst staan vooral nuttige dingen..

Oh wacht ik heb er ook een Vtech Kidizoom op staan. Ik weet niet of dat iets is voor jullie dochter?

4. janny

janny Actief lid

29 mei 2010
    335
    47
    28
    Ik vind baby Annabell ook leuker dan baby born.
    Hier allebei een poppenwagen voor de 4e verjaardag. Verder staan o.a. tiptoi boek, wat spullen voor de pop, playmobil en skeelers op het lijstje van de middelste.

5. Cloud9

Cloud9 Bekend lid

17 nov 2016
    564
    307
    63
    Cloud 9
    Mijn dochter is niet echt een poppenmeisje en kreeg met haar vierde verjaardag bv. Tiptoi, Knuffels en nog wat Duplo (speelt ze nog zeer actief mee). Je zou ook wat boekjes en knutselspullen kunnen doen.

6. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.688
    2.387
    113
    Vrouw
    Broek
    Loco mini, skelter, kaartjes voor theatervoorstellingen, abonnement op de Bobo, knikkerbaan om zelf te bouwen (Haba), Tangram, Kroko Loco, fietshelm, spelletjes zoals Jenga, staan hier op het lijstje voor zijn 4e verjaardag.

Ik heb alleen jongens dus geen poppenervaring ;).

7. esklessebes

esklessebes VIP lid

23 mrt 2014
    7.004
    3.665
    113
    Leuke schooltas
    Beker en bakje evt met naam voor school
    Pyjama
    Sloffen
    Leuk shirtje/trui/setje(zou het vragen aan mensen die wel jouw smaak kennen)
    Ondergoed setje
    Zwempak
    Badlaken
    Zwemtas
    Poppenkleertjes
    Poppendraagzak
    Poppenfietszitje
    Poppenbedje, stoel enz.
    De kleinste maat baby luiers kruidvat (voor de pop)

Oja je kan ook met je dochter naar de speelgoedwinkel gaan en bij de poppen gaan kijken misschien wijst zij er zelf wel 1 aan

8. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Mijn dochter is zot van poppen. Is nog maar 2,5 jaar, ze heeft 3 simpele poppen die nogal op elkaar lijken :) 2 ervan maken ook geluid (Lachen, huilen, 'mama', ...)

Ze rijdt er mee rond in de buggy, geeft ze eten/flesje, knuffelt ze als ze huilt, ...

9. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    thanks allemaal! meeste heeft ze al of staat idd op de lijst.

ze wilt idd zelf die met de mooie lange haren maar ook weer een baby en nog 100000 andere dingen dus ik kijk het nog even aan.

10. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    ze krijgt een echt ipad als ze naar school gaat die ook mee naar huis mag en heeft een oude iphone voor muziekjes en foto's dus weet niet of dat echt een goede aanvulling is..

ja t blijft een beetje lastig, voor jullie helemaal met alles lekker dicht op elkaar:p

11. Bailief

Bailief Niet meer actief

Hahaha misschien heb je straks genoeg keus. Speelgoedboek komt ook nog voor haar verjaardag:D
    Of anders visite 1 van de 2 vragen en zelf de ander kopen? Heeft ze beide.

Die Kidizoom is inderdaad een beetje overbodig dan;)

Deel Deze Pagina