hey meiden het heeft even geduurt youame had al vaker plasjes gedaan op het potje maar het was een paar dagen dan wou ze niet meer en dan naar weken wel weer nu heeft het ruim 5 maanden geduurt maar gister gaf ze zelf aan dat ze (nadat ik haar vieze luier verschoond had) een plasje wou doen op het potje dus ik van toe maar ze rende er heen en ging trots zitten (potje staat in de wc) en ik moest ook toevallig ze zat er al 5 min op en ik vroeg komt het plasje niet nee nog niet zei ze ik zo van oh nou mischien komt plasje straks wel neehee plasje komt nog niet zei ze en bleef zitten en ineens kwam het muziekje dat ze een plas deed wat waren we blij zelfs haar broertje stond te springen en zei hoera haha ze heeft de hele dag niet om een luier gevraagt en heeft 8 plasjes gedaan en 2 ongelukjes ze begon te huilen ik zei schatje dat is niet erg dat kan gebeuren gaf haar een dikke knuffel en ze ging spelen wel heb ik een luier aangedaan toen ze naar bed ging en vanmorgen zei ze zowaar mama ik moet plassen en ja hoor weer een grote plas op het potje en haar luier was droog wat was ze trots ze heeft weer de hele dag zonder luier gelopen en geen ongelukjes gehad mijn meisje wordt groot we zijn zo trots op haar zal het nu dan echt dat ze nu echt zindelijk wordt? ben zo blij dat ik het even kwijt moest
super hoor. hier ging het ook op de een op andere dag dat ze geen luier meer aan wilde en na 3 dagen helemaal geen ongelukjes meer, zowel dag als nacht. erg knap hoor
Daar mag je zeker trots op zijn! Hier ook druk aan het oefenen. Met wisselend succes helaas, en meestal ook nog met een hoop verzet. Dus we zijn er nu maar weer even mee gestopt, want druk uitoefenen schijnt averechts te kunnen werken. Maar wij wachten met smart op het moment dat onze zoon zelf ineens geen luier meer aan wil én op het potje of op de wc wil plassen. Help ons hopen dat dat moment snel komt. Groetjes, Wendy
thnx meiden helaas wil ze nu even niet meer maar vind het ook niet zo raar ze gaat weer naar school na 3 weken en we hebben vandaag de sleutel gekregen van het nieuwe huis dat voeld ze natuurlijk ook aan dat we erg druk zijn