Maandag de luier afgedaan bij mijn zoontje. De hele dag gedweild, ik zag het even niet meer zitten. Maar gisteren.. wat een succes! De een na de andere plas op het potje. Gisteren heb ik hem in zijn nakie laten lopen maar gezien klimaat en sociale omgangsregels is het denk ik handig als hij ook met broek aan zindelijk is Dus vandaag weer een onderbroekje aangetrokken, na eerst 2x succesvolle plas op de pot (in zijn nakie dus). En voila.. hij doet alles weer in zijn broek :x Al 3 ongelukjes op de teller en 0x succes. Is dit een kwestie van even doorzetten? Moet ik hem toch langer zonder broekje laten oefenen? En.. hoe krijg ik hem van potje op de wc uiteindelijk? Alvast bedankt!
Denk datje even moet volhouden zodat ie vanzelf wel doorkrijgt dat het met broek aan ook prima kan op het potje, eerst broek naar beneden en plassen maar Chloe heeft gister voor het eerst 2keer op de wc geplast en vandaag wilde ze weer het potje, ik dring niet aan, komt vanzelf wel! Succes!
Zojuist een succesje.. ik wist dat er weer een plas aankwam en na veel aandringen deed hij boos zijn onderbeok uit en een plas op de pot Daarna helemaal gelukkig trouwens Hij laat zich niet op de wc of het potje zetten dus het moet echt uit hemzelf komen. Hopelijk snapt hij het nu (vanmiddag even aankijken) en dan morgen met een broek aan Ook voor hemzelf, hij wil graag weer naar buiten (en ik ook!)
haha fantastisch! Ik kreeg gelijk een grote glimlach op m'n gezicht toen ik je titel zag Zo herkenbaar!! Bij mijn zoontje was het precies hetzelfde namelijk. Ook enkel in zijn nakie. Ik heb hem echt een poosje zonder broek laten lopen. Toen hij dat eenmaal goed gewend was enkel met onderbroek en langzaamaan is het vanzelf naar ook met alle kleding aan zindelijk gegaan. Weet eigenlijk niet eens meer goed hoe lang het precies geduurd heeft, maar misschien wel iets van een week ofzo? Tot een aantal weken terug plaste hij ook nog net zo gemakkelijk in zijn luier als op de wc (als hij zijn nachtluier nog aan had). Nu doet hij hem zelf al uit hiervoor. Dus er is hoop. Geef hem even de tijd
Oja wat hier ook geholpen heeft was een wcbrilverkleiner en opstapje van cars. Die vond hij zo fantastisch dat hij om de haverklap naar de wc ging.