Wat kado geven voor peuter van 2?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Rono, 30 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rono

Rono Niet meer actief

Hoi Hoi,

Wat is leuk om kado te geven voor de verjaardag van een peuter van 2?

Mijn dochter word 5 november 2 en weet het echt niet! Kind heeft zelfs al een spik splinternieuwe fiets met zijwieltjes op zolder staan ( over enthousiaste oma )

Iemand een leuk idee?

2. Sensea

Sensea Niet meer actief

keukentje?

poppenbuggie met pop?

ik weet niet hoeveel ze al heeft natuurlijk.

iets met klei misschien

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

de halve bart smit? :D

bedenk wat ze leuk vind om te doen...
    puzzelen? dan een iets moeilijkere dan ze nu heeft
    speelt ze veel met poppetjes? little peoples
    liever kleuren.. dan knutselspul, lijm, schaartje, verf.. verzin het

er is echt zoveel...

4. Sensea

Sensea Niet meer actief

ja er is heel veel! ik snap ook nooit zo goed dat mensen niks weten te verzinnen. ik weet altijd veel teveel eerder en moet gaan schrappen. maar goed ik kan me voorstellen dat als ze al heel veel hebben ( ik las dat een kindje op 1 verjaardag al 50 kado's kreeg) ja dan ben je na een paar jaar wel aan een nieuw huis toe. dan staat de halve bart smit binnen. dan wordt het wel wat lastiger inderdaad ja.

5. Saskia78

@blup: ik vind al dat wij veel te veel krijgen.. kopen zelf het hele jaar door nauwelijks speelgoed (behalve verbruiksartikelen.. meestal knutselspul of een puzzel) omdat we anders niet meer in huis passen... :)

maar elke keer dat ik bij bart smit sta... moet ik mezelf inhouden.
    en dan hebben we het nog niet over de hema (vol nuttige leerspelletjes) of de boekhandel :)

6. Sensea

Sensea Niet meer actief

klopt saskia

7. Sensea

Sensea Niet meer actief

saskia@ (off topic) zie dat je dochter precies 4 is. net jarig geweest? alsnog gefeliciteerd dan meid!

8. Saskia78

afgelopen zondag inderdaad... dankjewel :)

9. Sensea

Sensea Niet meer actief

nog meer offtopic. leuk! en nu voor het eerst op de kleuterschool.

10. Saskia78

@blup: hele week al! en ze lijkt nu al 3cm gegroeid sinds maandag... misschien even verhuizen naar pb.. :)
    voor de TS enzo

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    keukentje? loopfiets?
    wij hadden voor anderhalf (kerst) een keukentje, voor 2 jaar een soort schoonmaaktrolley (vind ze helemaal geweldig) en nu met kerst als ze twee en een half is krijgt ze een loopfietsje.
    Verder is ze wild van little people en duplo en badspeeltjes vind ze ook altijd geweldig...

12. marilouise

marilouise Niet meer actief

hoi meis,

wij hebben hetzelfde probleempje nu is kleine pas in januari jarig, maar zitten al flink na te denken, hij heeft al behoorlijk veel.

wij hebben ook al lopen kijken voor een keukentje, maar dat gaat hier niet in de kamer passen,
    en boven spelen doet hij nog niet echt.
    Wij hebben bedacht duplo hij is helemaal van het bouwen momenteel, een loopfiets die staat hier al op zolder, maar is wel leuk.
    wij hebben ook zo een 3 wieler die je eerst kan duwen die is zo favoriet hier.
    verder weten we nu al dat we ook de nodige kleding krijgen! (vindt ik ook niet zo erg met sint en kerst wordt hij ook goed verwend

13. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.147
    8.879
    113
    J. heeft van ons voor haar tweede verjaardag een huisje voor in de tuin gekregen.

Was ze in de winter jarig geweest, dan had ze een slee gekregen. Misschien dat ze die nu met kerst krijgt, maar dat weet ik nog niet. Keukentje krijgt ze sowieso in februari (als de baby is geboren), dat staat al een aantal maanden op zolder.

Loopfietsje heeft ze voor haar eerste verjaardag gerkegen en voor haar tweede verjaardag een driewieler. Maar die laatste was echt heel snel te klein...daarom heeft ze nu een gewoon fietsje met zijwieltjes. Vindt ze geweldig. Ze kan alleen nog niet remmen... ;)

Verder zijn vooral puzzels, duplo en knutselspullen hier een succes. Boekjes vindt ze ook leuk en poppen + kleding ook zo nu en dan.

14. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Emma heeft op haar tweede verjaardag gekregen
    strijkplank en strijkijzer
    mini poppenkast met vingerpoppetjes
    waterplay
    duplo
    loopfiets
    pop
    vissenvangspel
    k3 aankleedpoppenspel
    kassa

waar ze ook veel mee speelt is little people, boerderij en boederijdieren, klei, stiften, verf

15. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    lastig dat ze al die fiets heeft gehad, jammer dat oma niet ff kon wachtten op de verjaardag was een prachtig kado geweest :)

poppenwagen, pop , buggy, poppenbedje, speelkeukentje,
    poppenhuis

Deel Deze Pagina