peuter (2) stikt in Babybel-kaasje

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Nemo2, 5 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Wat verschrikkelijk wat ik net tegen kom!!

Een jongen van 2 uit Vorselaar is om het leven gekomen nadat hij zich verslikt had in een Babybel-kaasje. De hulpdiensten probeerden J. nog te reanimeren en brachten hem naar het ziekenhuis, maar daar overleed hij. Dat gebeurde zaterdag, maar raakte nu pas bekend.
    Het Antwerpse parket is een onderzoek gestart - standaardprocedure als een kind overlijdt - maar volgens onze informatie wijzen de bevindingen van de wetsgeneesheer op een spijtig ongeval. De moeder van peuter J. is hoogzwanger en verwacht volgende maand opnieuw een kindje.

2. Skyangel

Skyangel Bekend lid

20 nov 2013
    782
    99
    28
    Pffff verschrikkelijk zeg!
    Dit is echt mijn ergste nachtmerrie en ik denk dat van iedere moeder

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verschrikkelijk :(

4. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
  5. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Wat vreselijk :(

6. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Je ergste nachtmerrie :( wat vreselijk verdrietig...

7. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Vreselijk voor de ouders, maar wel goed dat ze het filmpje erbij gedaan hebben van wat te doen als het jouw kind, jouw neefje/nichtje, ... overkomt.

8. Huusje

Huusje Actief lid

30 mei 2016
    427
    1
    18
    Wat vreselijk. Echt een typisch voorbeeld van iets wat ons allemaal kan overkomen. En dan ook nog hoogzwanger zijn.. Wat een moeilijke tijd gaan deze mensen tegemoet.

9. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.825
    19.149
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Vreselijk. Wel goed dat dit bericht gedeeld wordt, misschien dat het andere kinderen kan redden. Mensen maken zich vaak zorgen om lolly's, zuurtjes, noten en andere 'harde' dingen. En die kunnen inderdaad ook gevaarlijk zijn. Maar juist zachte dingen zijnveel gevaarlijker! Als het de vorm aan kan nemen van de luchtpijp (kerstomaten, druiven e.d. en kennelijk ook dit soort kaasjes) is het levensgevaarlijk als het kind zich verslikt. De luchtweg wordt hele,aal afgesloten en juist doordat het zacht is en meevormt, is het heel moeilijk om het er weer uit te krijgen.
    Dus echt zo klein maken dat het nooit de luchtpijp volledig kan afsluiten.

10. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.569
    456
    83
    Wat verschrikkelijk voor de ouders, wat een verdriet zullen die hebben. En dat van zoiets wat zo onschuldig lijkt.

11. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.870
    113
    Vrouw
    Wat verschrikkelijk :(

Deel Deze Pagina