mijn dochter wordt in de zomervakantie 4 en mag dus binnenkort trakteren. vorig jaar heb ik cupcakes gebakken maar we gaan net voor ze het viert een week op vakantie dus ff een berg bakken en versieren nog zie ik niet zitten. wie heeft er leuke ideetjes die ik van te voren al kan maken?
Misschien een danoontje met een tepeltje en een kleine verrassing! Danoontje is verantwoord en wordt gestimuleerd door de psz! Zou alleen even na vragen of er geen kindjes zijn met koemelk allergie! En kan voor zowel de net 2 jarige als de bijna 4 jarige!
Ik heb voor Finn voor vandaag, samen met hem, sateprikkers met worstjes, kaas, ananas en mandarijn gedaan. We zijn denk ik een kwartiertje bezig geweest. Hij had het zelf gekozen en was er vanochtend helemaal trots op!
ik ga ook iets met danoontjes doen! of ik doe wiebeloogjes, een smartie als neus, de mond teken ik erop en dan wol als haar! dan heb je poppetjes. of ik print een grote bumba tekening uit en plak het danoontje op de plek van de neus!
Weet niet of het nou zo verantwoord is wat je bij het danoontje wilt geven.... @ Sann, het internet staat vol met afscheidstraktaties, neem hier eens een kijkje: http://www.party-kids.nl/themas.asp?intCategorie=5&intThemas=33
had hier knijpfruit gekocht, foto zoon erop geplakt met de tekst: 'Ik knijp er tussen uit, ik ga naar de basisschool'. En nog wat versierd met een ballon en feestfluit etc.