idee voor traktatie verjaardag en afscheid psz gezocht

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Sann, 10 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    mijn dochter wordt in de zomervakantie 4 en mag dus binnenkort trakteren. vorig jaar heb ik cupcakes gebakken maar we gaan net voor ze het viert een week op vakantie dus ff een berg bakken en versieren nog zie ik niet zitten. wie heeft er leuke ideetjes die ik van te voren al kan maken?

2. mau

mau Actief lid

2 nov 2008
    397
    0
    0
    Misschien een danoontje met een tepeltje en een kleine verrassing! Danoontje is verantwoord en wordt gestimuleerd door de psz! Zou alleen even na vragen of er geen kindjes zijn met koemelk allergie!
    En kan voor zowel de net 2 jarige als de bijna 4 jarige!

3. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Ik heb voor Finn voor vandaag, samen met hem, sateprikkers met worstjes, kaas, ananas en mandarijn gedaan. We zijn denk ik een kwartiertje bezig geweest. Hij had het zelf gekozen en was er vanochtend helemaal trots op!

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    bedankt. had wel wat meer ideetjes verwacht met zoveel mama's

5. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    ik ga ook iets met danoontjes doen! of ik doe wiebeloogjes, een smartie als neus, de mond teken ik erop en dan wol als haar! dan heb je poppetjes. of ik print een grote bumba tekening uit en plak het danoontje op de plek van de neus!

6. Weet niet of het nou zo verantwoord is wat je bij het danoontje wilt geven.... :D
    @ Sann, het internet staat vol met afscheidstraktaties, neem hier eens een kijkje: http://www.party-kids.nl/themas.asp?intCategorie=5&intThemas=33

7. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

8. vogel92

vogel92 Lid

25 apr 2012
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    had hier knijpfruit gekocht, foto zoon erop geplakt met de tekst: 'Ik knijp er tussen uit, ik ga naar de basisschool'. En nog wat versierd met een ballon en feestfluit etc.

9. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    haha ik had ook al zitten lachen. bedankt ik ga s kijken op die site

Deel Deze Pagina