Sinds het einde van de middag heeft mijn dochtertje ( nu 2 jaar en 9 maanden ) last van traanogen ( tranen rollen er echt uit ) het oogwit is nu ook licht roze, de oogjes zijn dik, opgezwollen en ze heeft er echt last van( wrijft er de heletijd doorheen) maar pijn doet t niet zegt ze. Ook heeft ze een loopneus met gewoon heel helder snot ( net water) Eerst dacht ik dat het kwam door de zonnebrandcreme, maar ik heb haar gezicht en ogen al 3 x goed gewassen en nog blijft het zo.. Kan het hooikoorts zijn ( zo uit het niets) of iets anders? Zal ik even de huisartsenpost bellen voor een cremepje ofzo?
Mijn dochter heeft hier sinds gister last van, echt precies hetzelfde als jij omschrijft, alleen is mijn dochter pas net 15 maanden. Maar heeeeel veel helder, waterig snot en rode traanogen idd. Verder is ze er (nog) niet ziek van gelukkig. Denk een of ander virusje ofzo? Ik kijk het iig nog even een paar dagen aan, zeker als ze zich verder niet ziek voelt.
Onze dochter heeft last van haar ogen en niezen, terwijl ze niet verkouden of ziek is. Wij hebben het nagevraagd aan , een homeopaat, en die vertelde dat ze hooikoorts verschijnselen heeft. Lijkt op wat jullie kindjes hebben!
Zou idd heel goed hooikoorts kunnen zijn, houd het even in de gaten, zolang ze niet benauwd is is het niet zo erg, anders moet je echt even langs de huisartsenpost.
Het was wel echt een hooikoortsdag.. Hooikoorts en pollenverwachting Nederland | WeerOnline.nl Toevallig vanmiddag zelf ook gekeken want na m'n wandelende tijdens de lunch liep het snot bij ook zo eruit En die oogjes beter niet wrijven... Dan wordt het erger. Evt beetje deppen met koud washandje maar dat is geen wondermiddel verder
Ik ben toch gisteravond nog naar de huisartsenpost gegaan, en de arts dacht idd ook aan een allergie. Ik heb nu een drankje meegekregen waar het van weg moet gaan, en kan ik ook gewoon weer geven als ze dit weer eens krijgt. Ik denk toch dat ik langs de huisarts wil om te kijken waar ze dan precies allergisch voor is... Kan ik dit zomaar laten uitzoeken?
Ik zou zeker even langs de huisarts gaan, je wilt het niet zomaar weten, toch? Ze heeft immers een reactie gehad, dus vind ik het logisch dat je wilt weten waarop dan. Heb alleen wel eens gehoord dat ze onder de 3 of 4 jaar oid over het algemeen nog niet spreken van een allergie en het ook niet altijd willen/kunnen onderzoeken...maar ik weet niet meer precies hoe dat zat, maar dat kan de huisarts je vast vertellen.
Het kan prima... Alleen doen ze het niet altijd inderdaad Maar daar kan je huisarts je prima uitsluitsel over geven. En hooikoorts is ook een allergie hè...
Hooikoorts kan idd zomaar "beginnen", sneu voor je meisje als ze dat heeft, maar er zijn idd wel onderdrukkende middeltjes voor. Sterkte!
Het middeltje dat we gekregen hebben helpt helemaal niet, dus ik ga morgen eens naar de huisarts.. Ben benieuwd wat ze dan nu heeft..