we hebben vandaag er een gekocht van cars.volgens papa gaat het vanzelf. maar ik denk dat ik het hem wel moet leren. want hij loopt en springt nu voornamelijk ipv rollend schaatsen. ik kan helemaal niet schaatsen. dus mijn vraag is; leren ze zo door uit te proberen? of moet je iets uitleggen of zo? hij vindt het wel geweldig zo. hij hft knie en elleboog beschermers, maar moet hij ook een helm hebben? wie geeft tips of wijsheden over leren rolschaatsen?
ik zou zeggen... als hij het zo naar zijn zin heeft... lekker laten gaan. Een helm? Dat is heel persoonlijk. Laatje 'm fietsen met een helm? Wij hebben geen helmen (behalve voor skien )
ja ik laat hem natuurlijkl gaan hoor! hij vindt het geweldig. maar heb je je zoon iets ervan geleerd of ging het vanzelf van een beetje lopend schaatsen naar echt schaatsen?
Ik kan me in ieder geval niet herinneren ooit rolschaatsles te hebben gehad. En heb er aardig wat kilometers op afgelegd
Komt vanzelf. Mijn dochter is ook zo begonnen en nu met schaatsen zag ik ineens, dat ze die slag gaat maken.
nou dat is geweldig! hij is echt voortdurend aan het lachen op rolschaatsen, vallen vindt hij ook niet erg. prachtig spelgoed!
Ik doe wel een helm op, ook met fietsen. Ze kan dr echt helemaal niets van (rolschaatsen) haha, schuift een beetje vooruit. Ik heb dr wel uitgelegd dat ze de noppen op de grond kan zetten en zo afzetten, maar helpt niet echt .
zoontje keek 4 maal masha en de beer vandaag, aflevering met masha leert te schaatsen hahaha. ik denk dat hij zo hoopt het te leren of zo.
mijn zoontje gaat ook wat rollend lopend vooruit. heel soms doet hij toevallige slagen die er op beginnen te lijken. ik laat hem lekker zijn gang gaan, komt vanzelf wel.
leuk!! welke rolschaatsen zijn er voor kindjes van bijna 4? Heb weleens van die onderbind rollertjes gezien en kitty rolschaatsen. NOg meer keuze? Groetjes Claudia
ik zag er meerdere soorten. je hebt echte schaatsen, je hebt zelfs rechte lijn schaatsen die aan de voorkant 3 wielen heeft. we hebben cars(hellokitty voor meisje) gekocht met zo een tasje en beschermers, omdat ik dacht dat hij er niet eens mee op staan. hij kan nu echt kleine schaats bewegingen maken op asfalt grond, maar het leukste is dat hij gewoon als schoenen overal loopt, springt speelt etc. alsof hij gewone schoenen aan heeft. hij was n paar dagen ziek, ik verwacht dat hij morgen weer met schaatsen aan rond loopt.
wat ik handig van deze vond is dat het zo uit kan wanneer hij zat is in de speeltuin. hij hft zijn schoenen dus dan nog steeds aan. ik heb geen paar schoen in mijn tas te dragen.
Ben ook op zoek naar rolschaatsen voor mijn dochter kom van die dichte tegen zoals dit: Inline Skates Roze Wit Maat 28-31 582562 Of zoiets als dit: Hello Kitty Rolschaatsen + Beschermers 557747 Weet dus nu niet zo goed welke ik zou moeten kopen?
inline skates beveel ik je niet aan. Die gaan veels te snel voor die kleintjes. Ik heb ze ook gekocht voor mijn dochtertje en ze vind ze veels te eng om er alleen iets op te doen. daarnaast heeft ze ook zo'n type als die hello kitty en die vind ze prachtig en durft daar ook echt stukjes los op te rollen/wandelen. Maar die zijn helaas te klein geworden moet nog eens kijken voor nieuwe
Ik had ook de verkeerde link bijgevoegd ik bedoelde deze: Verstelbare Rolschaatsen Roze Wit 27-30 591453 Die hebben ook gewoon 4 wieltjes. Inline skates lijken me idd niet echt geschikt
te klein?die gaan tot maat 30? je hebt dus inlines met voor kant schuifbare deel zodat je voorkant 3 wieltjes naast elkaar hebt en kruisend aan de achterkant.ik weet ni of ik dat goed beschrijf. maar is bedoeld vr kleintjes dus.
ik heb deze van intertoys gekocht en ze hadden inderdaad meerdere modellen. het is van cars(vr meisjes hadden ze hello kitty er van), in een rugzakje samen met beschermers. deze eenvoudige die je over de schoenen heen aan doet vond ik handig om mee te beginnen.
ik moet hier even melden dat de rolschaatsen niet meer goed rollen, voorwielen blijven vastziiten.OK zoontje heeft die intensief gebruikt maar hoelang hft hij die 2-3 weken?tja, vooral als buiten geschaatst wordt gaan die wielen snel versleten raken.