Zit naar lego voor dochter verjaardag te kijken vind de Ariel onderwater wereld zo leuk maar ben bang dat ze er weinig mee dat dat mem leuker vind Is een basis zet leuker waar ze verschillende dingen mee kan bouwen ?? waar spelen ze bij jullie veel mee?
Wij hebben een basisset en een bak Lego Juniors. Daar kun je dan alle kanten mee op, vind ik zelf leuker dan zo'n doos waarmee je één ding kunt maken en dat was het dan. Hier maken ze vooral auto's (zoon) en bouwwerkjes uit het voorbeeldboekje van de basisset (dochter).
Ah dat is nou net wat ik zocht Zouden ze ook zulke dozen hebben met random auto-onderdelen? Dochter bouwt hele dagen voertuigen.. Van auto tot helicopter of boot.
Wij hebben al veel lego liggen van "vroeger" bonusdochter speelde er ook veel mee. Dus nu wat aanvullingen gekocht. Onze 4jarige heeft nog wel hulp nodig hoor. De zesjarige begint al meer fantasie te tonen in het bouwen.
Dat is het hier precies ook... Maar juist die blokjes met wielen... Zijn afwezig of een beetje gaar. Ze heeft wel gister opgebiecht dat ze de enige auto met boekje uit uit elkaar had gehaald. Weken geleden al. Alsof het heel erg was. Naar gied, het is lego he
Hoe een 4 jarige die zijn legosetjes continu veranderd. Vind het wel veel geld zo'n uitbreidingsset wielen
Ik heb even gegoogeld en ik snap nu waarom dat setje 90 euro kost. Bol.com is de enige webwinkel die het nog verkoopt. Dit setje is nergens anders meer leverbaar. Het kostte blijkbaar maar 10 euro toen het nog wel gewoon leverbaar was. Echt een bizar groot verschil.
Als je googelt op lego 8116 kopen, dan vind je 'm ook nog, ietsje goedkoper, bij een andere zaak Maar hij is niet meer leverbaar, wordt dus schaars goed en dan dus duurder. Eerder zou dit setje 39,95 zijn geweest...
Zie je vaak met lego-sets die niet meer leverbaar zijn. Maar voor een uitbreidingsset is het wel erg gortig. Misschien op marktplaats eens kijken?