Peuter 3 jaar in slaapzak

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door cocko, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

hadden ze die slaapzakken maar in maat 128,het is dat mijn zoon met 3 jaar al niet meer in de slaapzak 110 cm paste,anders had hij hem zeker aangehad,ideaal en lekker warm,dan kunnen ze zich niet bloot schoppen.

2. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Je bent echt niet de enige hoor, ons meisje heeft een tijdje zonder gedaan, omdat ze hem steeds uittrok en het daardoor juist koud had 's ochtends. Maar sinds het weer kouder is, heeft ze ook lekker weer een dikke HEMA-slaapzak met mouwen aan. Ik ben blij dat ze er nog in past (86-104). Ze is zo lekker warm 's ochtends als ze dat ding aan heeft. En ze kan zich er prima in bewegen, ook met die mouwen.

3. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

26 aug 2008
    1.036
    0
    36
    Hier zoontje van bijna 3 ook nog steeds in een slaapzak. Niet alleen vanwege de warmte maar ook omdat hij met slaapzak aan niet uit zijn ledikantje klimt (slaapzak inmiddels wel achterstevoren want anders doet hij deze uit).
    Als hij straks naar het grote bed gaat laat ik de slaapzak misschien achterwege, zal er aan liggen of hij netjes onder de dekens blijft liggen.

4. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Bedankt voor jullie reacties! Ze heeft nog steeds een slaapzak aan (zonder mouwen) en wat een wonder: vannacht keek ik even bij haar en ze lag diep onder de dekens! Misschien leert ze het nog wel. Maar ze vindt het zelf heerlijk om in de slaapzak te slapen, ook al ligt ze in een groot bed. Ze komt er ook zelf uit en dat gaat goed. Dus gelukkig geen valpartijen met slaapzak e.d.

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Toen onze meid overging naar een groot bed, hebben we de slaapzak uitgelaten. Dat vond ik gevaarlijk, omdat ze ermee liep. Ze is overgegaan van het ledikantje naar een éénpersoons-bed toen ze bijna drie was.

Van baby af aan tot haar bijna derde droeg ze dus wel een slaapzak. Ze lag vaak boven de dekens en met een slaapzak aan kon ze niet uit het bedje klimmen. Dus zowel uit praktische als veiligheidsoverwegingen eerst wel een slaapzak gebruikt en daarna niet meer.

6. Cynthia1978

Cynthia1978 Bekend lid

26 sep 2007
    527
    0
    16
    Den Haag
    Mijn dochter van 3 heeft voor het laatst met 10 maanden in een slaapzak geslapen. Ze raakte er geirriteerd van omdat ze zich niet kon bewegen. Dus er toen mee opgehouden.

Deel Deze Pagina