En moeder vindt het maar vervelend dat zoveel mensen zich met haar leven bemoeien... ach gut toch. :x Afschuwelijk wat dit kind wordt aangedaan.
Vreselijk dat dit kindje nog thuis woont! Als ik dan zie dat in t programma vier handen op 1 buik een baby wordt weggehaald waar de ouders niet voor konden zorgen maar verder geen mishandeling dan snap ik werkelijk niet waarom dit kindje wel thuis woont!
ooo hier kan ik toch zo boos van worden. echt diep van binnen zo woedend. hoe kun je dit nou een kind aandoen?? gewoon aanpakken en hetzelfde ook bij hun doen. met z'n allen. Grrrrr gewoon achter de tralies en niet meer loslaten zou ik zeggen
Wat vreselijk arm kind! En wat verschrikkelijk dat ze nog gewoon thuis woont . Echt onbegrijpelijk. En je kan ook niks doen, alleen maar hopen dat het beter gaat. Zo'n monster hoort straf te krijgen, niet thuis te zitten.
God wat vreselijk dit is dan nog wat openbaar is.. ik moet er niet aan denken wat er achter gesloten deuren is gebeurd :x arm kindje.. heel vlug weghalen bij die zgn moeder en ergens liefdevol laten opgroeien. en die moeder.. wtf.. ik las niet iets over verplichte ac.. dat lijkt me een goed begin.. en dan eh ik weet niet.. brandmerken?