dat zou ik ook graag doen. Ware het niet dat mijn oudste 6 uur wakker is en mijn jongste soms voor 2 nachtvoedingen kwam en gerust 2 uur achtereen wakker bleef midden in de nacht. Dus als ik dat zou willen, moet ik 's nachts douchen ofzo.
Hier staat de tv zowat de hele dag aan haha Waar maak je je druk over vraag ik me werkelijk waar af. Hij staat hier doorgaans als achtergrond decor aan en is ze gewoon lekker aan het spelen. Krijgen ze nietsvan. Mijn oudste2 kinderen oeten van mij soms zelfs tv kijken want anders zitten ze alleen maar te gamen. Lang leve de tv zou ik zeggen.
Hier ook, Toen baby er nog niet was, stond ik regelmatig rond 6.30 op en was ik al klaar voordat dochter wakker werd. Ze sliep toen ook regelmatig tot 7.30. Maar als baby nu rond 6.00 voor de voeding komt zou ik om 5.00 al op moeten staan, dat is me toch te gek! Vanmorgen was dochter om 6.00 al wakker. Zo vroeg voor de tv vind ik te vroeg, dus heb haar gezegd dat ze van haar kamer mag als konijntje ( slaaptrainer) wakker is. Ze ging wel even spelen, maar kwam steeds bij me. Dus toen maar traphekje in haar deurpost gezet, nou dat heb ik geweten, dan weer huilen, dan weer spelen etc. Om 7.00 maar voor de tv gezet en er was weer rust in huis.
Meid wees lief voor jezelf! En het druist tegen je gevoel in om om zeven uur de tv aan te hebben? Nog een paar maanden gebroken nachten, weinig slaap, en een dochter die vroeg wakker is.. En je al je gevoel is verdoofd hoor Maar serieus.. ik ben kritisch over tv maar dat neemt niet weg dat ik een paar keer per dag de tv aan doe. Op de momenten dat het 1 van ons echt iets oplevert. Ter ontspanning of ter afleiding, van een kind of van mama. En als dat zeven uur s ochtends is.. So be it
Als mijn man thuis is (weekend) staat hier zowat de hele dag de tv aan als we thuis zijn.. Tsja. Ze leven nog gelukkig Ondertussen doen ze ook zat andere dingen hoor, maar dat is dan een beetje het achtergrond decor ofzo net als Anouk2005 hierboven zegt. Doordeweeks probeer ik het dan weer een beetje te matigen, dan kijken ze ook wel tv maar zet ik hem tussendoor wel uit om wat anders te doen. 's Ochtends staat hij hier sowieso aan, inderdaad om haren te kammen en rustig een boterham te eten. Ik voel me soms ook wel schuldig maar dat komt denk ik meer omdat het pedagogisch onverantwoord voelt. Maar ach. Overleven met kleine kinderen is zwaar genoeg, waarom het jezelf niet ietsje makkelijker maken af en toe?
Hier staat hij bijna elke ochtend aan. Rustig wakker worden. Vond het zelf als kind al heerlijk en onze kinderen ook. Even een momentje niet fysiek bezig zijn met een drukke dag op komst. Ze mogen hier bijna altijd tv kijken als ze het vragen. Op school en in het dagelijks leven zijn ze al zo fysiek bezig dat even je hoofd bezig houden terwijl er verder niets hoeft altijd fijn is.
Ik hou er zelf niet van 's ochtends vroeg omdat het zoveel prikkels zijn, als je net wakker bent. Ik kan dan echt niet tegen al die drukte, moet eerst rustig wakker worden. Maar in jouw geval zou ik er nu even niet zo'n punt van maken. Met een pasgeboren baby loopt alles nu eenmaal anders. Als hij straks wat beter slaapt en ook op de normale tijd wakker wordt, kun je de tv weer uitlaten.
Nou echt slecht... Nee joh.. lekker van genieten en niet zo druk maken. Als de oudste naar school gaat mag tie altijd nog effe tv kijken.. Niks mis mee.. enyoi! !
Hier kijken ze 's morgens voordat dochter naar school gaat altijd even tv. Ontbijten gebeurt wel altijd aan de grote tafel, maar daarna mogen ze voor de tv . Zo kan ik even rustig dochters haren doen en wordt het niet gelijk een heel troepje in huis dat ik dan ook nog op moet ruimen voor ik naar mijn werk vertrek.