Blinde vrouw bekogeld met vuurwerk

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door zonnetjes, 8 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

:$ :$ zo erg voor die vrouw en haar hond ! het kan zijn dat hij niet meer als blindegeleide hond mag en kan functioneren :$

2. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.727
    628
    113
    wat een idioten

3. clauzoe

clauzoe Actief lid

10 okt 2011
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja zieke figuren dit is mij mij in de woonplaats gebeurd.
    echt wat een eikels grote kans dat de hond z'n taak gewoon nooit meer kan gaan doen

4. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    wat zijn er toch rare mensen dit vind ik zo laag om te doen vreselijk .. idd hond zal wel grote kans hebben dat hij niet meer als begeleidenhond kan functioneren, ook erg voor die vrouwals ze haar maatje hierdoor kwijt raakt :(

5. Toke

Toke Fanatiek lid

9 sep 2009
    1.000
    2
    36
    Jee! En de band tussen iemand met een handicap en zijn hulphond is vaak heel hecht, straks moet ze ook nog afscheid van haar steun en toeverlaat nemen! Ik kan er gewoon niet bij dat mensen zoiets kunnen doen....ontzettend!

6. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

die smerige etters moeten ze keihard aanpakken, die missen echt een geweten...walgelijk!!!!!

7. Stelletje schoften!!!

8. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Word tijd dat vuurwerk helemaal verboden word...

9. Dana

Dana Niet meer actief

stelletje etterbakken, echt geen geweten inderdaad! die mogen ze van mij hard straffen! en tijdens hun straf vrijwilligerswerk doen voor blinde mensen.

10. Fashion88

Fashion88 Actief lid

19 mrt 2009
    345
    0
    0
    Vreselijk! Arme hond en vrouw:(
    Wat een gestoorde gekken die dit hebben gedaan:x

11. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Ik zou persoonlijk graag een hele grote bom op de daders willen gooien.

12. Froggie

Froggie Actief lid

22 jul 2009
    284
    0
    16
    Stad van de Zon
    Zo erg, hoorde het gisteren van mijn man.
    Wij zagen haar altijd lopen met haar hond op het veldje bij ons voor...

Altijd met de hond naar buiten en veel lopen.
    Zo zielig voor beide.
    We hebben de knallen wel gehoord maandagavond en schrokken beide van de impact qua geluid, en dat dit er nog bij!

13. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik vind dit zooo walgelijk gewoon. Die etterbakken mogen ze wat mij betreft hard aanpakken.

14. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.740
    7.507
    113
    Vrouw
    aanpakken die gasten. flinke straf geven en ze ook de schade laten betalen voor her-training van de hond.
    waarschijnlijk dat die z;n werk niet meer kan doen dus dan mogen ze van mij de kosten betalen voor de opleiding van een nieuwe hond voor die mevrouw. tussen de 10 en 13.000 euro. en doordat die mevrouw een nieuwe hond moet krijgen, zit er weer iemand anders langer te wachten op een hulphond dus daar mogen ze ook dan de kosten van betalen.
    daarnaast nog een leuk taakstrafje of van mij part poging doodslag. ik weet niet hoe sterk dat vuurwerk was maar voor hetzelfde geld raakt die vrouw/hond gewond. ze had ook onder een auto kunnen lopen doordat die hond van slag was.

15. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Allemachtig in wat voor wereld leven wij tegenwoordig??!

Als dat mijn zoon had geweest die dat flikte, had die de rest van z'n leven een probleem en mag hij alles betalen aan die vrouw! Geleden schade, hertraining van haar hond, dierenartskosten en noem maar op. Die was echt ontzettend zuur geweest!

Ik hoop dat deze knapen een flinke straf krijgen, stelletje losgeslagen mafketels!

16. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    De vrouw uit het artikel van TS heb ik toevallig vanavond gezien bij Pau!l. Zowel zij als haar hond zagen eruit alsof ze er gelukkig al van bekomen waren.

Ik heb zelf een blinde collega op het werk, en begrijp nu meer dan ooit hoe belangrijk het is dat de blinde op de hond kan vertrouwen en wat die vrouw op dat moment moet hebben gevoeld.

17. Oh oh in Heerhugowaard nog wel..

Ik word misselijk van die figuren die nu al vuurwerk afsteken.. maar in de artikelen zelf kan ik niet terugvinden dat de jongens haar daadwerkelijk bekogeld hebben?

Deel Deze Pagina