Ha dames! Dochterlief is 9,5 maand oud en ik ben nog steeds niet ongi geworden.. Nou is dat niet zo gek: bv.. Alleenn.. De afgelopen twee weken ben ik echt moe (moe moe!) en heb ik buikpijn. Volgens mij is m'n lichaam zich aan t voorbereiden op een waterval van bloed.. Kan dit.. Dat ik er zo 'zwak' door ben? Heb al een zwangerschapstest gedaan afgelopen week en die was negatief.. Ik herken dit gevoel alleen tijdens mn afgelopen zwangerschap.. Alleen we gebruiken condooms en checken nauwkeurig of deze niet geknapt zijn/afgegleden zijn. Word et een beetje gek van.
Ontzwangeren kan wel een jaar duren en in die tijd voelt het soms precies alsof je zwanger bent. Ik werd er ook gek van en rende af en toe half hysterisch richting Kruidvat voor een test, ondanks betrouwbare anticonceptie. Het voelde dan zo echt dat ik toch maar ging testen voor de zekerheid.
Ik geef ook bv en werd voor het eerst ongesteld na 6 weken, daarna even niks meer en toen weer na 9 weken. Heb ook al een aantal zwangeschapstesten gedaan om een zwangerschap uit te sluiten. Zo vervelend dat je niet weet waar je aan toe bent. Misschien even tijd voor vakantie om bij te komen?