Maybe, als je alles goed hebt gelezen dan zie je dat het brood smeren niet heel relevant is. Ik zou het voor mijn man ook met liefde doen, maar die helpt mij ook. De man van ts neemt niets over en onttrekt zich aan zijn verantwoordelijkheden als vader. Heb je dat wel gezien?
sluit me bij bovenstaande aan. Hij mag wel een weekje hier komen logeren hoor... doen we mijn vrouw, jouw vrouw. Dan zal hij wel anders piepen als hij terugkomt! En daar wil ik nog aan toevoegen dat als je het voor jezelf niet op kunt brengen om een beetje respect af te dwingen, doe het dan voor je kinderen! Wat een verschrikkelijk voorbeeld geef je zo aan je zoon (want het is ok om een vrouw zo te behandelen) en aan je dochter (want voor haar ben je het allerbelangrijkste rolmodel) hoe zou je het vinden als zij zich later ook zo laat behandelen? Dat hij het nu misschien moeilijk heeft op zijn werk, prima! maar daar kun je als volwassenen gewoon over praten en dat is echt géén excuus om jou als voetveeg te behandelen. Je zit hem potverdrie nog te verdedigen ook! Volgens mij is je eigenwaarde zo laag dat hij je nog iedere avond klappen zou kunnen geven ook. En dan zou je jezelf nog een keer extra in je gezicht slaan ook als je schoonmoeder dat van je zou vragen ook. pffffffff, echt onvoorstelbaar... Als je écht een goede moeder en echtgenote wil zijn, zorg je allereerst ook goed voor jezelf. als mama blij is, is iedereen blij. En dan is de vaat maar een keer niet gedaan, of de was niet weggestreken. Ik heb nog nooit iemand in therapie gezien die daar zit omdat zijn moeder vroeger weleens een bergje wasgoed had liggen of wat vaat op het aanrecht had staan.
@Msroxy...ik weet niet wie het hier over slaan heeft...dat zal hij nooit doen, moet hij niet doen ook hoor...en dat weet hij, Hij heeft me dan ook nog nooit verkeerd aangeraakt met geen vinger, en als dat ooit zou gebeuren dan heeft hij geen vingers meer over!
Enige wat ik hoop is dat hij snel bij draait, aangezien ik hem zo niet ken zoals hij de laatste tijd doet. Moet morgen toch zowiezo naar de huisarts ivm mn bloeddruk misschien gelijk nog is even het eea voorleggen daar.
Wil je alleen ff succes wensen! Zit beeeetje in zelfde schuitje, ook zwanger van de 3e, een jochie van bijna 3 en een van 16 maanden. Ben nog niet zo ver als jij maar snap best dat het zwaar is! nogmaals, succes!
ik zou als ik jou was eens gaan nadenken over 06-06...wil je met iemand trouwen die je niet respecteerd?
Wat een vent heb jij seg en je begint hem stilaan meer en meer te verdedigen 'dat hij alleen de laatste tijd zo geworden is' dat lees ik alleszins niet uit je verhalen. Lieg jezelf toch niet voor! Ik heb ook zulke ervaring gehad met zone omhoog gevallen appel van ne vent en het verhaaltje heeft dan nog wel 5jaar geduurd ook, ik was 20 en hij 27 (ik lees mezelf in jou verhaal), alleen waren we niet getrouwd en geen kindjes en wat ben ik blij dat het zover nooit gekomen is. Ik heb mezelf moeten vrijvechten van hem en zijn moeder, was ook zijn slaafje op alle vlak en het wordt een routine en je wordt geleefd alsof het allemaal normaal is, maar dat is het zeker niet, het kan ook anders. En zijn nog goei mannen die respect hebben voor u gezin, hun geliefde maar moet je helaas meegeven dat je jouw vent wellicht niet meer kan veranderen hoe hard het ook mag overkomen (EEN VOS VERLIEST ZIJN HAREN MAAR NIET ZIJN STREKEN) en dat is pure waarheid en ik kan er van meespreken en zelf zal je ook wel af toe beseffen denk ik. Wil je jezelf nog een mooie toekomst geven waar respect een aspect is en ook voor je kindjes dan heb ik maar 1 goede raad 'ga van hem weg' je bent nog jong en komt heus nog wel een goed man tegen die je neemt zoals je bent met je kinderen want deze situatie (met zone zak van ne vent:x) is geen voorbeeld! Als ik jou was zou ik me goed gaan informeren over hoe en wat en wie je kan helpen. Of ga om te beginnen samen in therapie, is miss een eerste stap naar verandering of toch dat beetje, proberen waard. Je verdiend beter en je kindjes ook, wat hebben ze aan een vader die niet of nauwelijks naar hen omkijkt en wat hebben ze aan een moeder die bijna opgebrand is! GVD geef de egoïst alvast koekje van eigen deeg!! Ik was 25 toen ik van mijn ex wegging en werd bijna 3jaar lang gestalkt maar heb doorgebeten en zelf politie ingeschakeld hij is nu nog steeds alleen en aan het wegkwijnen van ongelukkig bestaan en hij verdiend niet beter! ...Ik ben nu al bijna 8jaar gelukkig samen met mn lief ventje en we verwachten ons 2de kindje, t is een moeilijke zwangerschap maar krijg veel hulp zonder morren en zo zou het voor elke aanstaande mama moeten zijn ongeacht je werkt of huismoeder bent. Je bent 25 en afgeleefd en daar komt een 3de kindje aan! je moet voor jezelf zorgen en opkomen want anders lig je binnen 20 of 25 jaar onder t graf als het niet eerder is! sorry voor de harde woorden maar iemand moet je echt wakker schudden. Ik vind het ook enorm erg voor je dat je op geen fam kan rekenen je staat er echt helemaal alleen voor en dat is zooo triest!! Daarom zoek hulp bij instanties! Strekte! Je verdient echt vééél beter!
Kan manlief zijn eigen brood niet smeren? Als het echt niet meer wil kan hij zorgverlof aanvragen. Misschien heb je ouders, buren, vriendinnen die af en toe even kunnen oppassen? Lijkt mij wel goed om hulp in te schakelen. Denk dat je man dan ook wel een steentje bij mag dragen. Jullie hebben immers samen voor een 3de gekozen. En het is in jullie kindje zijn/haar belang dat jij je rust krijgt. Komt ook je herstel straks na de geboorte ten goede. Sterkte en succes!
wat een egoïstische klootzak zeg, sorry! Laat verwend popje lekker zelf zn brood smeren om half 5 'smorgens! Probeer voor jezelf op te komen meid, je moet nog een derde en ook nog bevallen... Leg het naast je neer als ie boos wordt als er iets niet gedaan is. Als hij er last van heeft doet ie het zelf maar! Ik hoop voor je dat ie snel weer bijdraait en in gaat zien wat zijn gedrag met jou doet.. Hopelijk krijgt ie zn ogen dus open. Sterkte meid!!