peuter/baby kamer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door talia, 5 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    hey meiden,

zoals jullie mss al gelezen hebben hebben we een appartementje gekocht.
    het enige waar ik wat mee zit is de kinderkamer het appartement heeft maar 2 slaapkamers dus onze 2 jongens zullen samen moeten gaan liggen.
    ik heb al wat op internet gezocht naar ideeen voor het kamertje maar het is ofwel heel erg baby ofwel net wat te groot.

hebben jullie mss ideeen om een baby kamer ook een peuterkamertje te laten zijn?
    qua kleuren ed.
    alle ideeen zijn welkom.
    Elyesa zijn kamertje was nu lime met beige dus dat willen we liever niet meer.

2. anke83

anke83 Lid

29 nov 2007
    28
    0
    0
    wij hebben een effen turkooise muren. De rest is wit, op een verticale baan turkoise na. Hierin is een schaap geschilderd. Op de turkooise muur is ook een schaap verder is het een heel eenvoudig ( vrij kaal) rustig kamertje geworden.

In de toekomst zal dit ook een gedeelde kamer moeten worden, ik wil tegen die tijd een blauw peuterbedje van de ikea erin.

Het echt baby zat vooral in de accesoires, zachte knuffelschaapjes. Voor een peuter spreken de levensgrote schapen op de muur erg aan. kan dus prima voor beiden.

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik moest ook aan turkooise denken :) leuke moderne kleur waar je ook heel wat kanten mee op kan :)

4. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

als ik jou was zou ik er dan gelijk een peuterkamertje van maken alleen met een ledikantje erin als je toch al weet dat je een zoontje krijgt weer maakt het niet uit de baby zal het toch niet merken dat hij in een peuterkamer ligt

dus zou inderdaad voor turquoise gaan en dan wat mooie auto's of iets

groetjes nathalie ;)

5. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Leuk dat je deze vraag stelt Talia wij hebben het hetzelfde.
    Ook 2 slaapkamers dus de baby zal met der tijd met Yildiz samen slapen.
    Maar wat als het een jongen en een meisje is welke kleuren dan?

Deel Deze Pagina