Gezonde maar leuke traktatie psz?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Bizzy, 21 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Ik ben echt inspiratieloos:(
    Kleine man viert over 2 weken zijn afscheid op de psz, omdat dit gelijk de laatste dag is voor de zomervakantie gaan de kindjes met hun ouders ( als ze kunnen) naar een grote speeltuin in de buurt.
    Door verschillende afspraken in die week kan hij het niet eerder vieren en om het volgende week al te gaan doen vind ik een beetje raar en onlogisch voor zoon.
    Er mag geen snoep/ zoetigheid worden gegeven vanuit het beleid van de psz.
    Iemand leuke tips eventueel met foto's? :D

2. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
  3. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Mijn zoontje takteert volgende week.Een boekje (action 0,49 cent) met daarbij doosje rozijntjes.Dat pak ik leuk in een foli met een klein kaartje met zijn foto(maak ik zelf).

4. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Bedankt dames :D

5. Tamio

Tamio Niet meer actief

Ik had toen knijpfruitjes gedaan met een plaatje van Dora erop geplakt en de tekst ' Ik knijp er tussenuit' Hoera M 4 jaar!'

6. Sannebc

Sannebc Niet meer actief

Mijn zoontje heeft ooit eens giraffen met coctailworstje met kaas getrakteerd. Ik had gewoon een dik blok kaas laten afsnijden en er met een appelboor 'stukken' uit gestoken. 't Was een groot s6. De giraffekop had ik ergens gedownload op internet

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mijn kids nemen over twee weken ook afscheid op het kdv.
    kdv is in onderwater thema,dus ga van die witte papieren broodzakjes van de Jumbo blauw verven, deze laat ik Levi versieren met stickertjes. Op de voorkant plak ik een uitgeprinte vis,met hierin de foto van de kids. Bovenaan niet ik het zakje dicht met een papiertje met een leuke tekst er op.
    O ja en er in komt een mini krentebolletje.

Deel Deze Pagina