All stars voor kindje van 26 maanden?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door tammetje81, 20 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tammetje81

tammetje81 Bekend lid

6 dec 2009
    599
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn de converse all stars heel erg slecht voor kindervoeten denken jullie?

Ik vind deze schoenen zo stoer lijken. Zou er graag een paar aanschaffen voor onze zoon. Een tuurlijk begrijp ik dat hij ze niet elke dag hele dagen aan moet hebben, maar voor erbij.

Ben erg in twijfel wat ik moet doen. Wil natuurlijk ook niet dat hij slechte voeten krijgt, omdat moeders mooie schoenen wil.

2. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Mijn dochter had ze vorige zomer ook aan, ik heb haar nooit gehoord over zere voetjes of haar slecht zien lopen. Dus ik zou zeggen, gewoon lekker kopen :)

3. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Heb ze elk jaar al voor mijn zoontje gehad en blijf ze kopen!
    Gewoon doen!

4. Bri

Bri Niet meer actief

Voor af en toe, en alleen als je naar buiten gaat, waarom niet?
    Als schoen voor elke dag vind ik het een waardeloos voetbed, ze zijn helemaal plat en geven geen enkele ondersteuning aan de voetjes.
    Maar ze zien er wel cool uit, dat ben ik met je eens.

5. dreumesmama

dreumesmama Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.723
    1
    0
    Ik heb ze ieder jaar voor erbij voor mijn dochter, vind ze ook zo leuk.
    Gewoon afwisselen met goede schoenen!

6. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.876
    9.390
    113
    Gelderland
    Ja hoor kan prima mits ze wel goed aansluiten ;)
    Mochten ze nou wat ruim zitten kun je er altijd een zooltje in doen zodat ze mooier aansluiten en hij er meer steun aan heeft.

Ik heb ze vorig jaar ook voor Julian gehad en koop ze dit jaar weer want ik vind ze super en hij loopt er goed op.
    Ze vallen wel wat ruim vond ik dus even zoeken met de maat maar Julian heeft nu schoenmaat 24 dus ik denk dat ik die maat ook koop maar dan met een zooltje.
    Ps, had jij niet een site gevonden? Wil je me anders een pb sturen?

7. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

26 aug 2008
    1.036
    0
    36
    Ons zoontje had ze vorig jaar ook. In huis loopt hij doorgaans op sokken en tijdens het buitenspelen thuis liet ik hem veel op crocks lopen (niet mooi maar wel goed voor de voeten).
    Op die manier had hij de schoenen daardoor nooit hele dagen aan.

Vond het trouwens vreselijke rotschoenen om aan te trekken. Zelfs de variant met elastiek veters (waar je de zijkanten, die van klitteband zijn voorzien, weg vouwt).

8. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Ik vind ze ook heel gaaf staan! Een zooltje vind ik wel een goede oplossing, dan wel even in de winkel laten passen met zooltje erin.

9. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik heb ze nu ook gekocht voor onze dochter.
    Ik heb ze bij mijn broertje in de winkel gekocht, hij zei dat het niet slecht voor de voetjes is.
    Maar het is wel beter dat je ze afwisseld met een ander paar schoenen, omdat de zool vrij plat is.

10. tammetje81

tammetje81 Bekend lid

6 dec 2009
    599
    0
    0
    NULL
    NULL
    Luna86 op die site staan alleen een paar schoenen voor volwassenen niet voor kinderen. Omoda is het goedkoopst met de all stars voor onze kids.

11. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.876
    9.390
    113
    Gelderland
    Oh super dank je voor de tip!

12. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Wat Bri zegt. Gewoon voor erbij, hooguit een paar uurtjes per week in laten lopen kan geen kwaad. Ze zijn idd erg leuk, wij hebben ook een hele collectie! ;)

Deel Deze Pagina