Hoi, December is nogal een kadootjes maand met Thijmens verjaardag, sinterklaas en kerst (en dan moet ik ook nog eens deze en gene informeren over wat Thijmen leuk vindt om te krijgen...). Daarom ben ik op zoek naar inspiratie voor kadootjes, en dan vooral eens wat anders dan het standaardspul en lego, cars spul etc. Dus wat is leuk voor een jongetje dat 4 wordt??? Groetjes Rosa
die vind ik alvast erg leuk heb dochter belooft dat ze een horloge mag als ze kan klok kijken. vind het nu namelijk wat onzin maar ze wil graag tja.. dan moet ze er wat voor doen
Wij hebben op de verjaardag van onze dochter een skippy koe gekregen Skippykoe.nl - Fun voor kinderen! En zowel onze dochter (2 jaar) als onze zoon ( 5 jaar) hebben er de grootste lol mee.
Ah die hebben wij in paardvorm. Hij heet Sippie en is na 2 jaar nog steeds geliefd. Zowel om op te springen als ingezet als willekeurig voorwerp of dier en aangekleed met hoed, stickers en haarelastiekjes Soms moet hij zelfs mee naar bed maar dat gaat deze ouders net te ver
clics Grote emmer 400 stuks - Clics Online vlieger schaatsen een spel bijv rummikub! een leuk voorleesboek broodtrommel (bedrukt met naam)