Lekker cliché, maar toch.. Ik weet verstandelijk nog wel dat die eerste maanden zo zwaar zijn, dat de wallen op mijn tenen hingen, dat ik blij was als ik om drie uur smiddags gedouched was (eerder lukte niet) dat ik niet kon wachten tot ik weer kon werken en dat ik het de eerste weken helemaal niet leuk vond, een baby.. maar nu (onder invloed van hormonen?) wil ik juist zo graag dat ie komt.. ik wil weer bv geven, die heerlijke pasgeboren geur weer ruiken, weer zoveel van iemand gaan houden, weer met een kinderwagen lopen, weer een nieuw persoontje leren kennen, weer knuffelen met iemand die niet van mijn schoot afspringt om te gaan spelen.. vast wel herkenbaar, deze zwangerschap was niet eens 100% gepland, maar wat ben ik nu ongeduldig zeg!
Heeeel herkenbaar! Vooral nu het zwaarder begint te worden, merk ik dat ik stiekem het al een beetje zat ben. Kan niet wachten tot hij er is, heb me voorgenomen nog meer te gaan genieten.
Ik voel t zelfde!!ben kraamverzorgster en verzorg dus altijd babys van andere gezinnetjes dat verlangen word daardoor alleen nog maar groter gemaakt,ik ben t zat alles doet me pijn,wil mezelf weer terug hebben. Wil ook graag proberen borst te geven,lekker iedere dag genieten met t gezinnetje,ik weet dat t ook zware nachten enz gaan worden maar daar hebben we voor gekozen t is niet 1 grote roze wolk en dat hoeft ook niet. Maar ik wil zo graag zien wat voor mooi meisje hier uit gaat komen heerlijk als t zover is
Ik heb er ook weer zo'n zin in! Moet zeggen dat ik die eerste periode niet al enorm zwaar heb ervaren, maar verwacht dat het nu wel pittig gaat zijn met een puberende dreumes erbij Maar toch, wie zit daar in mn buik, ik wil je zo graag ontmoeten!
ja precies, ik ben me er nu veel meer van bewust dat er al gelijk een heel persoontje is, met eigen dingen en een karakter. ben heel nieuwsgierig! (ook naar het geslacht natuurlijk)
Hier ook een ongeduldig persoontje Dit is ons eerste kindje en ben zo benieuwd na hoe hij er uit ziet en hoe het straks allemaal zo zijn. Ook ben ik nu ontzettend benieuwd hoe dadelijk de bevalling enzo gaat.
Ik heb dat ook heel erg!! Ben er al zolang mee bezig. Nu ben ik ook zo benieuwd naar het mensje in mijn buik, wie schopt mij iedere keer. Lijkt de baby meer op papa of meer op mama. Ik kan niet meer wachten! Maar het is goed als de beeb nog even blijft zitten. Ook ik ben benieuwd naar de bevalling.
Ik begrijp jullie reacties. Ik ben ook erg benieuwd naar alles wat er komen gaat. Hoewel ik het gevoel heb net pas zwanger te zijn ben ik al een aardig eind op weg en begin het nu van de andere kant te zien, de aftel kant. Ben ook erg benieuwd hoe het kleine mensje er buiten mijn buik uitziet.
Ik heb dat ook. Kan niet wachten tot ik dat kleine mensje kan ontmoeten... Wil graag weten hoe ze eruit ziet en hoe ze ruikt en aanvoelt enzo. En die zware eerste tijd gaat ook weer voorbijx
Ik zit ook echt de dagen af te tellen! Terwijl ik weet dat het straks weer best vermoeiend is met de baby en dat ik nu eigenlijk nog zou moeten genieten van mijn (relatieve) rust en van de 1 op 1 dingen met mijn zoontje. Dit laatste doe ik trouwens ook echt wel. Maar toch kan het me niet snel genoeg gaan!
Ook ik kan niet wachten tot het zo ver is! van mij mag ons ukje komen, alles is zo goed als klaar Afgelopen week moest ik op controle, en dan brengen we de andere 2 kindjes naar oma en opa. Het eerst wat ze vroeg toen we terrug kwamen was, mama is ... uit je buik gekomen (... was dus de naam van de baby) Dus ook zij zit er echt al op te wachten! Leuk hoor