Onze oudste zoon mag over een paar weken beginnen met wennen op de basisschool. Hij heeft dan een rugtas nodig en hij krijgt hiervoor van ons een nieuwe. Ik ben nu op zoek naar een leuke rugtas, maar geen Cars, planes, spiderman, etc. Wel een leuke, stoere rugtas. Hebben jullie ideeën?
Lillieputens , skiphop? Kijk anders hier misschien is het wat? Is gratis verzonden via kialapunt naar nl http://www.kleinezebra.com/search.php
Erg leuke site! Ik zie wel wat leuke rugtasjes staan. @marloes80; ik vind het rugtasje van de hema zelf erg leuk, maar ben bang dat mijn zoontje hem niet zo leuk vind.
Vind ze van lillieputiens erg leuk! Je ziet ze ook erg weinig ( hoort nog nooit iemand anders mee gezien).
Wij hebben voor ons zoontje een sportieve vaude rugzak gekocht. Deze hebben ze in verschillende kleuren en maten. Voordeel is dat er een buikband en borstband op zit zodat hij goed op de rug blijft zitten.
Een vriendin van mij heeft voor haar zoontje de krokodil rugtas van Samsonite. Die is echt superleuk. Staat ontzettend leuk als hij ermee rondloopt. Samsonite Funny Face Rugzak S Krokodil