Wat je zelf wilt geven of om te vragen aan anderen? Mijn dochter is vandaag vier geworden en heeft gekregen; - tablet (van ons) - lalaloopsy pop - knutselspullen kralen, strijkkralen - Flipsies (erg leuk, ik kende het niet) Ze heeft nu de koets en de bakkerij en 2 kleine setjes: de juf en de dokter. - mega mindy pak - rugtasje van Zebra - bellenblaasmachientje - barbie spul - boekjes - campingspeelgoed
Mijn dochter is ook net 4 geworden, zij heeft gekregen; - playmobil speeltuin en zwembadje - tas, broodtrommel en beker voor school - voorleesboek 'naar school' - dekbedovertrek - kleiset taartjes maken - schommelplankje - badje voor haar pop - fietsbel - kleiset prinsessen - dora bingo - puzzel prinsessen - heeeeeel veel knutselspullen waaronder ringetjes maken van SES, verfdingetjes, zwart papier met kraspen, tekenblok, stickers, strijkkralen en knutselboeken Ooohja en bijna vergeten, een rekstok en evenwichtsbalk in de tuin!
Tent Een spel, bijvoorbeeld huisje, boompje, beestje Poppenspullen: bed, bad, wagen, kleding, etc. Iets van Duplo Furreal kat/hond Knikkerbaan Knutselpakket van Djeco Een verkleedjurk Een opmaaktafel voor op haar kamer Een set met föhn, stijltang en elastiekjes Of een houten make-upkoffer Een mooie diadeem Armbandjes en kettinkjes Stiften en/of kleurpotloden Kleurboek Voorleesboek, bijvoorbeeld die van Jimmie en Lisa. Een mooie knuffel (daar wordt mijn zevenjarige nog steeds heel gelukkig van) Poppenstoeltje voor op de fiets of step Een step
Spulletjes voor een winkel: weegschaal, etenswaren, winkelwagentje, kassa. Klei Zo'n handen-, voeten-, hoedsetje voor in de klei. My Little Pony met haren (om te kammen) Stickers Pinypon Rijgkralen Mini Loco