Advies autostoel

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Jenala, 13 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Er zijn verschillende topics over autostoelen, maar ik heb een vrij specifieke vraag.
    Mijn zoontje van bijna 3 zit in een groep 1 stoel, hier zit hij nog goed in, dus wat dat betreft zou hij er nog prima een jaar in passen.
    Mijn jongste zoon is nu een jaar en die zit nog in de maxi cosi, maar met een maand of 3 zal hij wel over gaan naar een groep 1 stoel. En ik ben nu dus aan het oriënteren wat voor soort stoel ik het beste aan kan schaffen.

Ik heb zelf geen auto, maar mijn oudste zoon gaat een paar keer in de week met een taxi mee. En helaas ziet het er naar uit dat dit met mijn jongste ook het geval gaat zijn.
    Ik moet dus een stoel hebben die makkelijk in verschillende auto's te plaatsen is.
    Mijn oudste zoon is nog te jong voor een groep 2 stoel, dus ik zoek denk ik een combinatie stoel.
    En dan mag hij ook niet te duur zijn, want we hebben het niet breed.

Wie heeft een idee wat een geschikte stoel kan zijn?

En wat vinden jullie van een 2e hands autostoel kopen? Ik vind het zelf een beetje een eng idee, omdat je niet weet wat ermee gebeurt is. Kun je op een simpele manier controleren of een stoel nog veilig is?

2. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
  3. Melief

Melief Niet meer actief

Deze autostoel hebben wij en is zeer prettig! Overzetten gaat ook heel erg makkelijk en hij is niet zwaar!

Deel Deze Pagina