Bij niemand anders willen zitten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door zonnetje1986, 29 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonnetje1986

zonnetje1986 Actief lid

17 feb 2011
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    HoiHoi

Ons dochtertje is nu bijna 4 maanden en wil bij niemand anders meer op schoot zitten dan alleen bij ons anders begint ze gelijk te huilen.

Volgende week moet ik weer gaan werken wat kan ik hieraan doen?

2. Jansje85

Jansje85 Lid

25 apr 2012
    40
    3
    8
    NULL
    NULL
    Oh lastig... Misschien blijven proberen en bijvoorbeeld iemand anders haar een flesje laten geven (in geval van flesvoeding)?
    Mijn zoontje van 8 maanden wil ook alleen bij mij zitten. Ik heb ouderschapsverlof dus hij gaat nog niet naar kdv/oppas.
    Eigenlijk heb ik de hoop dat zodra hij naar het kdv gaat het wel minder zal worden.

3. Eeksie

Eeksie Bekend lid

10 jun 2011
    640
    0
    16
    Drenthe
    Daar had onze dochter ook last van rond de 4 maanden. Ik zag er ontzettend tegen op om weer te werken, want hoe moest dat dan? Straks huilde ze de hele dag... Maar uiteindelijk was er niks aan de hand en is het heel goed gegaan!
    Ik denk niet dat je er heel veel aan kunt doen. Gaat ze naar een KDV/gastouder of bij bekenden? Anders een uurtje 'wennen', dat jij weggaat. Kijken hoe dat gaat?

4. Jade86

Jade86 Bekend lid

Mijn dochtertje heeft ook last van een soort eenkennigheid gehad rond 4 maanden. Nu is dat alweer over en vindt ze het geen probleem om bij iemand anders op schoot te zitten. Misschien gaat het snel over meis. Ik hoop het voor jullie.

5. zonnetje1986

zonnetje1986 Actief lid

17 feb 2011
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik heb last van bekkeninstabiliteit nog steeds dus ik moet me werk op gaan bouwen dus dat scheelt wel.
    Ze gaat naar haar oma's dus dat scheelt maar je gaat daar met zo'n kut gevoel weg haha

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.211
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Mn dochter was het eerste jaar ook enorm eenkennig. Als ik ze 's ochtends bij mn ouders bracht, was 't ook altijd huilen geblazen, ik liep dan meestal met tranen naar mn auto terug. Maar ik hoorde altijd dat nog voor ik de voordeur uit was, ze al stil was... Gelukkig viel 't hier dus mee, en ik had oppas die ik kon vertrouwen; ze zouden ze niet zomaar laten huilen.

Ik deed zelf altijd mn dochter brengen, en dan gaven mn ouders direct de ochtendfles, dan was 't gehuil snel klaar en na de fles was ze vaak al vergeten dat ik weggegaan was. Snelle pijn zeg maar. Maar als ik er bij was, dan wou ( en vaak; wil ) ze alleen maar bij papa en mama zijn.

7. Birgitte

Birgitte Bekend lid

13 jul 2010
    792
    0
    16
    Het is een fase en het gaat vanzelf weer over. Heel vervelend voor opa en oma maar ze willen dan alleen maar bij papa en mama op schoot. Je hoeft je er dus niet echt druk om te maken gelukkig....

Deel Deze Pagina