Peuter en hotel

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door palmie37, 22 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Toch maar eens kijken naar de verschillende opties, zie het eerlijk gezegd niet zo zitten op dezelfde kamer, 1 je kan helemaal niets doen en 2 Chloe gaat dan echt niet slapen met papa en mama die maar niet weggaan:D

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij hebben in de vakantie op de heen en terugweg op een familiekamer geslapen. Kinderen in bed en wij douchen en daarna op ons bed met onze telefoon internetten (hadden wifi daar). Maar we gingen zelf ook vroeg slapen. De kinderen sliepen ook laat, maar dat mag toch op vakantie, hier lagen ze er altijd na 22:00 in. En ze sliepen samen in een slaapcabine van de tent en dan sliepen ze ook niet meteen ;). Een hele week op een familiekamer zonder tussendeur lijkt me niet heel handig. Maar voor 1 of 2 nachtjes prima.

3. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Gewoon 1 kamer, babyfoon mee voor als je in je tuintje/balkon gaat zitten. En ze gaan wat later naar bed, maar het is tenslotte vakantie!

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Dan gaat ze toch gewoon wat later slapen? Zij heeft ook vakantie!

5. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ik hou de slaaptijden wel zoveel mogelijk hetzelfde op vakantie. Natuurlijk ligt ze er wel wat later in, soms een keer heel laat, maar ik hou toch liefst zoveel mogelijk structuur erin. En als een kind dan ook nog slechter in- en doorslaapt als de slaapomstandigheden bagger zijn.. Dan zit je de hele vakantie met (een) chagerijnig(e) kind(eren).
    Zal verschillen per kind/gezin hoor, maar ik heb voor ons allemaal graag een fijne, ontspannen vakantie. Anders ga ik nog liever niet ;)

6. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Zo ben ik ook een beetje,tuurlijk is het niet erg als het eens wat later word maar Chloe heeft haar slaap hard nodig en structuur en ritme is er belangrijk voor haar! De kinderen van mijn schoonzusje(8 en 5) gaan rustig bijna de hele vakantie om 22.00 en 23.00 naar bed met als gevolg sjaggie kinderen die eigenlijk gewoon heel moe zijn;)

7. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Gut nooit last van gehad.
    Nou zijn we thuis ook nooit van de vaste slaaptijden, je gaat gewoon slapen als je moe bent, en we hadden toen ze jonger waren een familiebed, dus ze sliepen toch altijd al bij ons.

8. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Ene kind is denk ik meer vatbaarder dan een ander....

9. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    HIer nooit op 1 kamer, 1x gedaan en dat was een ramp. Dus altijd een familiekamer met 2 slaapkamers, een appartement of een huisje.
    Hier nooit weg met de babyfoon. De kids gaan later op bed en dan zitten wij nog lekker op ons balkon/terras etc

10. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Je weet toch inmiddels wel dat de meeste ouders in Nederland dat anders doen? :)
    Gut :cool:

11. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Overigens heeft mijn dochter ook moeite als ze uit haar vaste ritme is.
    Maar dat ritme is niet gebaseerd op kloktijden maar gewoon op wat je doet op een dag :)

Deel Deze Pagina