Bugaboo Donkey, nog even houden of weg doen?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Inge88, 2 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Mijn oudste dochter is bijna 3, de jongste net 1. We hebben een Bugaboo Donkey en een Quinny Senzz (buggy, maar erg goede kwaliteit). Ik zit de laatste tijd steeds meer te twijfelen of ik de Donkey niet beter kan verkopen. Jongste dochter gaat of mee op de fiets, of ze loopt. Héél soms bij bijvoorbeeld pretpark of dierentuin bezoekjes gaat ze er aan het einde wel in. Maar voor dit soort uitjes kan ik altijd de buggy van mijn moeder lenen.

Tóch vind ik de Donkey wel heel erg fijn, ook als ik hem enkel heb. Zeker dat mandje wat er naast zit.. Maar ja, nodig is het ook niet echt meer...

Wat zouden jullie doen? De Donkey verkopen of omdat het zo'n fijne wagen is toch nog houden, naast de buggy (die overigens ook fijn is!)?

2. tuc

tuc Niet meer actief

ik zou hem alleen houden als je hem echt gebruikt als duowagen, niet omdat hij als enkele ook fijn is. Zeker als hij nog niet zo oud is kun je er nog een mooi bedrag voor krijgen op mp en hoe ouder hij wordt hoe minder. En zeker als je zegt dat je ook een hele fijne buggy hebt.

3. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hier hetzelfde dilemma. Heb ook de donkey. Oudste is bijna 3, jongste 1,5 en gebruik hem echt nooit meer als duowagen. Heb er wel een meerijdplankje achter die veel gebruikt wordt.
    Wij hebben niet een heel fijne buggy en er kan ook geen plankje achter dus wat dat betreft zeg ik houden. Maar idd hoe nieuwer hij is hoe meer je er nog voor krijgt...

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Hebben jullie nog een kinderwens? Dan zou ik hem houden. Verder zou ik idd overwegen of je hem voor een hoge prijs door wilt verkopen of hem lekker als mono wilt gebruiken. Voor je oudste kan je ook een pre-school-rugdrager gebruiken, doen wij ook met uitstapjes ( Oudste is net 4, na een dag efteling of paar uur strand zit ze nog in de draagzak )

5. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Nee geen kinderwens meer! :) ik gebruik hem dus eigenlijk nog maar heel zelden als duo.. Ik heb besloten de komende 2 weken de wagen eens thuis te laten om te kijken of ik de duo zou missen. Dan ben ik er wel uit of ik hem verkoop of niet :)

6. JNS25

JNS25 Niet meer actief

Hier heb ik hem verkocht toen de jongste 1 jaar was, oudste was toen bijna 3.

7. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Dat zijn mijn kinderen nu ook. Heb je hem niet gemist?

8. JNS25

JNS25 Niet meer actief

Nee, we hadden een fijne buggy gekocht en onze dochter liep/ loopt goed mee.

9. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Onze oudste staat nog vaak en graag op het plankje. Vraag me echt af of ze goed mee zal lopen als ik de Donkey weg doe en de jongste gewoon in de buggy meeneem.. Daarbij vind ik onze buggy niet heel fijn (Maxicosi Mila) dus denk dat we hem nog wel ff houden.

10. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Hier gaat de oudste mee op de loopfiets als we wat verder weg gaan.
    Echt een uitkomst en we hebben ook nog een plankje.
    Ik zou hem ook verkopen!

Deel Deze Pagina