onze dochter van 6 wil alleen nog jurkjes aan. geen probleem natuurlijk maar nu ben ik op zoek naar onderbroekjes die netjes blijven zitten tijdens het spelen en bijvoorbeeld koppeltje duikelen enz.. welk ondergoed vinden jullie fijn voor je kindje?
En misschien boxershorts voor onder jurkjes? Sluit ook mooier aan ik vind naast het ondergoed van de hema, ook de zeeman erg fijn.
Ik doe altijd een kort broekje eronder bij mijn dochters. Is gewoon een ruime onderbroek met kleine pijpjes en natuurlijk een onderbroekje eronder. Ik kocht ze weleens bij de c&a en gingen ze per twee. Bij H&m heb je ook wel mooie boxers met pijpjes en dat zou ook nog goed kunnen.
Boxertjes van de hema! Ik doe zelf mijn dochter naar school een kort legginkje eronder. In de tuin maakt het me niet uit maar vind het geen gezicht als je steeds die onderbroek ziet dus als we weg gaan gaat er een kort legginkje onder, die haal ik bij zeeman, h&m of ter stal.
Bij echt warm weer en blote benen doe ik haar een boxershort aan, ik heb ze overal vandaan...zeeman, h&m, hema, action etc. Allemaal prima.
Hier ook strakke boxershorts. Vaak van de zeeman of hema. Maar inmiddels heeft ze de microvezel broekjes ontdekt en die zitten heerlijk. Die neem ik gewoon mee waar ik ze zie liggen. (Vaak zeeman of action..)
Mijn dochter draagt deze onderbroeken alleen maar Ze zijn van Aliexpress 3 voor 4,80 geloof ik, met deze is er niets geen inkijk omdat ze echt mooi vallen, haal nu al 2 jaar deze onderbroeken bij deZelfde verkoper.
Action en boxertje van de Hema (alleen de witte en lichtroze met breder elastiek, de rest zakt af en sluit niet aan) en Ter Stal en Jola Mode, maar naar school ed gaat er altijd een kort legginkje van de Zeeman aan, vind het geen gezicht anders.
dochter had nu een setje (2 broekjes, boxers) van de primark: elastisch/naadloos, maar wel met een printje erin (in de zelfde kleur, soort hoogte verschil zeg maar) - echt erg leuk. Die had ze zelf uitgekozen met oma, toen ik vergeten was schoon ondergoed mee te geven op een logeerpartijtje.. oeps.. Verder naadlooze boxershortjes van Ter Stal Boxershort melee seamless online kopen? | terStal Familiemode online winkel
Mja die leken mij dus niks.. Maar dochter draagt ze supergraag. Zowel de gewone als de microvezel. Nahja de prijs js typisch action... Dus ik vind het prima