BSP Seine fiets

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door kdvjuffie, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

Hallo
    ben aan het kijken voor een moeder fiets en nu zag ik een leuk model op internet die ook nog redelijk van prijs is namelijk de BSP Seine. Heeft iemand deze fiets en hoe bevalt ie?

Tnx!

2. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    ik weet niet of je al een fiets hebt die nog best goed is, maar ik heb een moederstuur genomen,ik hadtwee jaar voor mijn dochter kwam een nieuwe fiets gekocht,een moederstuur kostte 2 jaar geleden 60 euro en heeft meer ruimte tussen het stuur en zadel dan een moederfiets.(zelf getest bij de fietsenwinkel:))
    Moederstuur - moederstuur, moederfiets, fiets, stuur
    nu zit mijn dochter achterop en heb ik mijn gewone stuur er weer op zitten, helemaal fijn.

3. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

Jah dat zou ook een optie zijn maar ik heb alleen nog mijn fiets die ik op de middelbare school gebruikte... en die vind ik niet echt geschikt meer om met mijn dochter op te fietsen!
    Ze gaat namelijk nu naar de leeftijd dat ze achter op de fiets komt te zitten... Maar ik hou ook in mijn achter hoofd dat er in de toekomst een 2e kindje voorop kan...

4. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    dan zou je ook een gewone fiets kunnen kopen waar je kindje gewoon achterop kan, en dan als er een tweede is het moederstuur voorop voor de tweede, dan heb je straks als beide kinderen zelf kunnen fietsen weer een gewone fiets en rijd je niet op een moederfiets zonder kinderen:)

5. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Ik heb deze fiets en bevalt hartstikke goed. Ik heb ook naar de prijs gekeken en ik vind de prijs kwaliteit heel goed. Gewoon nederlandse makelijk.
    Alleen als je een beetje wind in de rug hebt, dan kan je in z'n 3 best hard. Ik zou dan nog wel een zwaardere versnelling willen hebben. Volgens mij heb je ook een versie met 7 versnellingen, die zou ik liever hebben.

6. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    ik ben ook fan van het moederstuur. Ik rij er nu mee met 2 kinderen op de fiets en over een half jaar of zo gaat Nick zelf meefietsen (fietst nu sinds enkele maanden los op de stoep) en dan gaat mijn originele stuur er terug op en heb ik een gewone goede fiets! veel goedkoper.

Deel Deze Pagina