Peuter heeft slangennest in kast

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Tennes, 21 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tennes

Tennes Niet meer actief

Australische peuter heeft slangennest in kledingkast | nu.nl/opmerkelijk | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Australische peuter heeft slangennest in kledingkast
    TOWNSVILLE - Een Australische moeder kreeg deze week de schrik van haar leven, toen ze giftige slangen vond in de kledingkast van haar zoontje Kyle (3).

Foto: ANP
    Zeven baby-exemplaren krioelden rond in een plastic bakje.
    Kyle Cumming had enkele weken geleden eieren gevonden in zijn tuin in Townsville, in het oosten van Australië. Zijn moeder gaf hem een plastic bakje om ze in te stoppen. Kyle deed de deksel er stevig op en stopte ze in de kast, waar het bakje in de vergetelheid raakte.
    De slangen zijn inmiddels naar natuurreservaat Billabong gebracht, tot spijt van de peuter. ''Het is een echte plattelandsjongen. Hij was een beetje verdrietig dat ze weg moesten'', zei zijn moeder, zelf niet zo'n natuurmens. ''Ik was behoorlijk geschokt, vooral omdat ik niet van slangen houd'', zei ze tegen lokale media.
    Agressief
    De slangensoort die in de kast tot leven kwam, is agressief en giftig. De peuter had dan ook geluk dat zijn moeder het doosje vond voor hij het opende om met de slangen te gaan spelen, zei een reptielenkenner.

BRRRRRRRR!!!! :$:$:$

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    brrr heel eng idd

maar voor de peuter ook erg jammer dat zn huisdieren weg moesten..
    Gelukkig dathij het bakje zelf niet opende! bah wat erg zou dat zijn geweest als hij was gebeten

3. Marieke4mei

Marieke4mei Niet meer actief

Whaaaaaaaa, zou me rot schrikken

4. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Op RTL nieuws zeggen ze nu dat de slangen in een Kdv gevonden zijn.. Niet bij een jongetje thuis.

5. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Onee, op een Kdv en bij een jongetje thuis...

6. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Maar je bewaard toch niet zomaar eieren als je niet weet wat voor eieren het zijn? Tenminste ik zou dat niet doen...
    Hoe dan ook.........:$

7. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Dom mens

8. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Sowieso lijkt het me niet de meest handige locatie om bederfelijk spul in een kledingkast te bewaren haha

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

En al helemaal in Australië! Met 3 miljoen creepy crawlers.

10. Janna

Janna Fanatiek lid

Inderdaad, ook mijn eerste gedachte!

11. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Oh wat gaaf, ik ben in townsville geweest en ook in billabong sanctuary, waar de slangen naartoe zijn gebracht :) :) :)

Ah ja weet je.. Australiërs zijn gewend aan die (en andere) beesten. Dus het is wel raar van die moeder, aan de andere kant zal ze wel vaker met die beesten te maken hebben gehad.

12. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Hee Marieke was jij daar soms afgelopen oktober?

Billabong Sanctuary is echt heel leuk, en ze doen er leuke dingen met slangen!

Townsville is ook heel leuk, heb er gewoond.

13. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

och jeetje brrrrr..

14. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Dirksmama nee dat was voor we kinderen hadden. Heb jij gewoond ja?? Wat gaaf! Wij hebben een reis door Australië gemaakt en zijn dus oa in townsville geweest. Hele leuke stad. Billabong sanctuary vonden we vooral heel gaaf omdat we zelf slangen mochten vasthouden en vanwege de enorme enorme enorme krokodillen. Ook hebben ze ons heel goed uitgelegd hoe we ons moesten gedragen in de krokodilrijke natuur, omdat we vooral wildgekampeerd hebben.
    Ik vond townsville wel heel erg heet, maar dat is heel Noord Australië natuurlijk.

15. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Wij waren afgelopen oktober in Billabong en bij de krokodillenshow stond een (zo te horen) Brabantse of Limburgse familie...zou ook wel heel toevallig geweest zijn!

Heet daar inderdaad, en Townsville is een stuk droger dan bijvoorbeeld Cairns. Maar fantastisch land om te reizen, vooral ook met kleine kinderen...overal WC's en voedruimtes en veel veilige speelplaatsen en zo! Doorgaans zonder slangen ;)

16. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Ik ben gek op slangen, ik snap ook wel dat die peuter het jammer vond.
    Maar wat een geluk dat ze ontdekt zijn voordat hij ermee kon "spelen" aangezien giftig waren.

Wel raar van die moeder dat die zomaar onbekende eieren in huis neemt want ze wist duidelijk niet wat voor soort eieren het waren

Deel Deze Pagina