Peuter HEEL erg druk

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door 1981Mama, 30 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shaana

Shaana Bekend lid

7 apr 2014
    886
    23
    18
    Herkenbaar hoor, ik heb mezelf geleerd om er gewoon mee in te gaan...
    Ze wilt hier wel spelen, maar altijd samen met mij of me man en dan altijd elk 10 min, wat anders.
    Er zijn momenten waarop dat niet kan, als ik alleen thuis ben en ik bijvoorbeeld aan het koken ben. We leggen haar dan uit dat ze alleen moet spelen.
    Een aanwezige kleine meid hebben we :)

2. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Mijn jongste is ook zo'n bezig bijtje. Het valt ook bij iedereen op dat ze altijd bezig is en niet stil kan zitten. Zelfs als ze even op de tablet een filmpje mag kijken beweegt er wel wat. Kleuren met de oudste vind ze ook wel leuk maar iedere streep die ze zet komt ze laten zien. Pakje waskrijtjes was hier ook binnen 5 minuten door midden. De krijtjes van haar krijtbord ook. Stiften maakt ze ook graag kapot en de punten van potloden zijn er om afgebeten te worden. Ze is gewoon echt altijd bezig met lopen, rennen, sjouwen. Als ze klaar is met eten moet ze uit de kinderstoel. Ze gaat ook graag op pad. Elke dag, soms meerdere keren, vraagt ze of we weg gaan. Maakt haar ook niet uit waarheen, winkel, oma, tante. Regelmatig is ze ook erg baldadig. En ja soms ook wel frustrerend dat ze zo druk is. Maar uiteindelijk heeft ze het ook van niemand vreemd. Haar vader heeft ook geen rust in z'n kont. Verder laat ik haar maar gewoon gaan. Wat we ook doen, ze is onvermoeibaar en eigenlijk ook wel een heel gezellig kind. We vervelen ons niet met haar. De oudste was en is het tegenovergestelde. Zij heeft nog nooit een probleem gehad met de hele dag op de bank hangen.

Deel Deze Pagina