Grote hit hier op die leeftijd was dit boek: HET GROTE AVONTURENBOEK VOOR PEUTERS EN KLEUTERS - Eén van de ruim 300 boeken van Marianne Busser & Ron Schröder En nu ze zelf kan lezen.. Komt het ook weer regelmatig uit de kast. Gewoon omdat de verhaaltjes heel herkenbaar en leuk zijn. er staan zowel lange als korte verhalen EN gedichten in. Erg leuk! (En als je eens minder voorleeszin hebt.. Pak je gewoon een gedicht of een korter verhaaltje uit hetzelfde boek.. )
Is idd heel leuk, die hebben we allemaal zelfs een deel is nog van mij geweest vroeger. Ik vond het ook zo leuk. Vooral pluk is hier favoriet.
Ik heb even gekeken op internet. Die zien er superleuk uit Spreekt mij ook al aan. Die zet ik op de lijst.
Van de mol die wilde weten wie er op zijn kop gepoept heeft. En hier zijn de boeken van Hennie de heks ook altijd geliefd.
Boeken over Foeskia de Miniheks zijn hier favoriet en hebben nu het boek De Gorgels van Jochem Myjer bijna uit. Mijn dochter verheugt zich er nu al op dat we hem nog een keer gaan lezen. Verder inderdaad de boeken van Annie MG Schmidt. De boeken van Carry Slee zijn ook altijd leuk. Bijv. de knorreborreboerderij, krokodil onder de heg, konijnenkeutelpoepfabriek, etc.
Kolletje is inderdaad erg leuk! En we hebben nu een nieuw boek: prinses flatulentia.. Gaat over een prinses die hele vieze windjes laat. Mijn dochter vindt het grappig