Wat kan ik nog proberen?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Gwenvd, 7 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwenvd

Gwenvd Bekend lid

3 dec 2017
    703
    554
    93
    Vrouw
    even in de overtuiging dat mijn zoontje veel last heeft van zijn kiezen. De nachten zijn momenteel niet te doen, we zijn echt helemaal op.

Zoontje wordt vanaf uurtje of 12 op een goede nacht 3 keer wakker en op een slechte nacht 8 keer. De afgelopen nachten kon hij ook 2 a 3 uur lang niet meer slapen. Dit gaat al weken lang zo (alleen de uren wakker sinds 3 nachten) en inmiddels zijn er 2 kiezen door en zie ik de laatste 2 kiezen aankomen. Omdat hij met zijn hele gebit dit heeft gehad weet ik bijna zeker dat dit het is maar het id nu erg extreem.

Ik ga hem vanaf vandaag 3 keer PCM geven, 2 keer overdag en 1 keer in de nacht als hij te wakker is. Ook begin ik met chamodent druppels, hebben jullie nog tips? Hij huilt niet als hij wakker wordt, wil een slokje water en normaal slaapt hij dan verder maar nu lukt dat niet en roept hij elk kwartier. Hij probeert echt te slapen maar T lukt m niet.

2. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Geen last van zijn oortjes? Ik zou ook pcm geven. Misschien bedje schuin. Dat kan soms de druk verlichten. Naar hoor

3. Gwenvd

Gwenvd Bekend lid

3 dec 2017
    703
    554
    93
    Vrouw
    Nee hij heeft al buisjes ivm vele oorontstekingen. Dan was het wel brullen snachts.

Ja heel sneu!

4. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.277
    25.749
    113
    Met een wattenstaafje dentinox op het tandvlees smeren. Dat verdooft het tandvlees en zal dus schelen in de pijn.

5. Gwenvd

Gwenvd Bekend lid

3 dec 2017
    703
    554
    93
    Vrouw
    Hoekang werkt dat?

6. Wen86

Wen86 Fanatiek lid

12 apr 2011
    2.165
    178
    63
    Hier hielp alleen gengigel

7. Gwenvd

Gwenvd Bekend lid

3 dec 2017
    703
    554
    93
    Vrouw
    vannacht is hij wel regelmatig wakker geweest, om 3 uur kon hij niet meer slapen, meteen pcm gegeven en terug gelegd. Toen heb ik hem niet meer gehoord, via de camera zag ik dat hij 20 minuutjes later weer sliep. Voor mij bevestigd het wel dat hij echt last heeft van zijn kiezen.

ik ben wel echt blij dat het weer op deze manier ging ipv uren wakker.

8. Gwenvd

Gwenvd Bekend lid

3 dec 2017
    703
    554
    93
    Vrouw
    Helaas geen verbetering geweest door de detinox en vsm druppels. PCM maakt eigenlijk ook geen verschil, ik begin ook steeds meer te twijfelen of het die kiezen wel zijn. Maar aan de andere kant hebben die onderste 2 ook lang geduurd en ging t ook weer even goed en nu dan die bovenste 2.

Hoelang kunnen ze hier last van hebben? of is het gewoon pech als ze maar achter elkaar blijven komen?

9. Bootcamp babe

Bootcamp babe Niet meer actief

Hoeveel PCM geef je? Kan het zijn dat hij meer nodig heeft?

10. Gwenvd

Gwenvd Bekend lid

3 dec 2017
    703
    554
    93
    Vrouw
    Inmiddels geen PCM meer omdat T geen verschil maakte, ik gaf 240.

We proberen nu dat ik naast hem slaap op een matras om te kijken of hij dan weer leert doorslapen. Vannacht ging aardig, wel had ik het idee dan hij het koud had... vannacht dus extra dekentje,

Deel Deze Pagina