Haarkleur

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door joyce86, 3 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joyce86

joyce86 Fanatiek lid

27 jan 2010
    3.024
    138
    63
    NULL
    noord brabant
    Wanneer was het bij jullie kindjes duidelijk welke haarkleur ze echt krijgen? Mijn dochter is nu 4 maanden en onder in haar nekje heeft ze een pluk donker haar en bovenop is alles blond. De haartjes vallen ook niet echt meer uit. Of kan dit nog lang blijven veranderen?

2. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Bij mij zoontje verandert het nog steeds.
    Volgens mij kan het heel erg lang duren, zelfs wel tot de volwassenheid. Ik was bij mijn geboorte pikzwart, toen ik een jaar of 4 was hoogblond en vanaf toen ben ik telkens donkerder geworden tot 'gewoon' bruin haar. Nu is het rood, maar dat is uit een pakje :D

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Onze dochter is ook bijna vier maanden en die was pikzwart met de geboorte, nu is ze tegen het blonde aan! Haartjes vallen hier ook niet uit..

4. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw
    het veranderd hier nog steeds, hij was blond, dan ineens bruinig en nu weer blond.. weet niet vanaf wanneer het blijvend is. hier ook nooit geen haren uitgevallen.

liefsz

5. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
  6. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
  7. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ehumm als ik naar mezelf kijk:

Ik werd met donkere haartjes geboren, werd uiteindelijk spier wit, wat veranderden naar donkerblond, en nu is het nog wat donkerder bruin!

Dus het wil allemaal niks zeggen....

Ik had trouwens verwacht dat ons dochtertje ook blond zou worden (mijn vriend was als baby wat blond en ik dus wit ) maar ze is nog steeds donker al wordt ze wel iets lichter nu (en misschien met de zon ook meer straks )

8. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
  9. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    hier een twijfel geval.

toen hij net geboren was zei ik yes blond (papa was als kind rood)
    naar een paar dagen werd het steeds meer rood achter op zijn hoofd en boven op nog steeds blond.
    nu intussen is hij nog blonder boven op zijn hoofd en weer veel lichter rood/ bijna blond op zijn achter hoofd.

hoop dat het blond gaat worden. heb op zich niet veel tegen rood maar als ik kijk hoe mijn vriend er vroeger mee geklierd is dan lijkt mij blond wat makkelijker voor hem. maar goed dat hebben we niet voor het zeggen. vind rood ook wel iets hebben maar ja we zullen zien.

Deel Deze Pagina