Is vanaf maat 98, maar omdat Next groot valt vraag ik me af hoe de collectie voor oudere meisjes valt. Mn dochter heeft maat 98-104.
Ik ben ook wel benieuwd naar ervaringen. Tot nu toe heb ik meestal voor jongere meisjes besteld, dat is inderdaad erg groot. Toevallig had ik deze week 1 bloesje uit de collectie voor oudere meisjes besteld en dat was echt kort.
Zou dat niet het model kunnen zijn? Aangezien de mode ook kort is? Hoe vallen de mouwen? En hoe valt ie in de breedte?
Het is een mouwloos shirtje, dus over de mouwen kan ik niet zoveel zeggen. De breedte was iets smaller dan normaal, niet heel erg. Maar hij komt niet eens op haar broekband, dat lijkt me toch te kort. Zeker omdat het shirtje volgens mij op het plaatje wel een gewone lengte had. Ik ga het nog eens opzoeken..... Ik zie net dat het toch de younger girls collection is. Dus jullie kunnen mijn eerdere comment negeren!
Ik heb het voor de zekerheid opgemeten en maat 98 zou goed moeten zijn, maar inderdaad niet erg ruim. Ga maar voorzichtig beginnen met bestellen, kan ik later, als de maat goed is, nog meer bestellen.