Hoi even een vraagje waar ik benieuwd naar ben. Me dochter gaat na de zomer vakantie naar school. Nu vroeg ik me af wat voor rugtas, lunchtrommel en beker hebben jullie aangeschaft?
Gewoon een leuke Hello Kitty rugtas, heeft ze zelf uitgezocht. Broodtrommel van Mepal (eentje van Hello Kitty en eentje zelf ontworpen met naam erop), drinkfles is een bidon van de Action (met prinsessen). Fruitdoosje handig klein klikdoosje van de Wibra (met Hello Kitty).
Hier een fruittrommel van mepal (hello kitty) en 1 van k3, bekers verschillende...allemaal bidons bijna, van k3, prinsessen, minnie mouse...overblijf vakjestrommel van sistema en een gelijke van zeeman. Tassen verschillende: rugzak van frozen, 1 van hello kitty, 1 van prinsessen en een schoudertas van zebra.
Kies een wasbare rugzak! We hadden eerst eentje met een hard schild (echt super mooi ding), maar die stonk na een paar weken melk/karnemelk restjes ontzettend. Verder gewoon iets wat ze leuk vinden en makkelijk open en dicht te doen is en niet lekt. Dan ben je er wel.
Voor de oudste een angry birds tas en effen broodtrommel + bekers met haar naam erop, voor de jongste frozen, frozen en frozen.
Een rugzak die ze zelf mooi vond, een drinkbeker van mepal had ze al van de speelzaal maar ze heeft zelf liever haar contigo beker met rietje die ze zelf open kan maken de beker moet de juf nl doen. Een fruit doosje van Sistema. Overblijven doet ze niet dus geen broodtrommel - hoewel we wel gewoon een mepal brooddoos hebben voor uitstapjes en picknicks. Qua handigheid zou ik nog denken; ik geef haar nog altijd reserve kleding mee voor geval van ongelukjes. En nu ook zonnebrand. Soms zit haar beker of fruitdoosje niet goed dicht na schooltijd en zijn de reserve kleren nat.
Hier een leuke rugzak van de v&d met prinsessenbroodtrommel van de xenos (1 en met een clipje dat ze makkelijk zelf open kon krijgen maar niet te snel zelf los zou gaan) Mooie beker erbij. En van die "koekbakjes" van de Hema. Formaat liga evergreen-pakje zegmaar.. Niet voor koek maar voor stukken gesneden fruit En even nadenken over wat er in de tas moet. Hoeft ze niet over te blijven zou ik een net kleiner modelletje uitzoeken zegmaar. Moet ze wel overblijven... Dan moeten er best wat spulletjes in toch. Fruitbakje is niet zo groot maar een losse appel bijvoorbeeld wel (En dus zo'n handig appelbakje.. Ook)
Leuk onderwerp. Wie heeft tips voor jongensrugzakjes? Ik zie alleen maar Autocars en planes enzo. Voor meisjes lijkt het wel meer keus. Verder zou ik een goede drinkbeker doen (mepal ofzo). Meer weet ik ook nog niet eigenlijk.
Hier gekozen voor een pop-up drinkbeker van Mepal. Reuzehandig omdat ze die niet zelf hoeven open draaien, en de kans dat het gaat lekken zeer klein is. Wij hebben er nu die al 2 jaar meegaan. Maar nu zijn ze wel aan vervanging toe. Maar we gaan weer voor de pop-up bekers. Verder hadden wij ook een wasbare rugzak (zo af en toe wel fijn) en een broodtrommel van Mepal. Die gaan nog steeds mee na 2 jaar.
Oh, en kijk eens naar het merk Pick & Pack voor rugtasjes. Wel ietsje duurder, maar erg leuk. Wij hadden de haai, en het voordeel was dat niemand anders deze had. Na 2 jaar dagelijks gebruik, en meerdere malen wassen begint nu de rits wat te haperen. Het geld zeker waard.