Mijn meisje is gisteren vreselijk hard gevallen

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door chantal26, 1 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Hoi meiden, ik ben nog helemaal van slag van gisteren.
    We gingen even bij mijn schoonouders op de koffie, mijn schoonvader zette een gezellig muziekje op voor mijn dochter, want ze wilde dansen.
    Nou ze was heel mooi aan het dansen, op een of andere manier verloor ze haar evenwicht en viel ze voorover tegen hun trap aan, ze hebben namelijk een trap in de kamer.
    Het ging zo ontzettend hard, en ze lag daar op haar buikje op de grond :(
    Ik heb het zo zien gebeuren.
    We proberen haar er zoveel mogelijk uit de buurt te houden, maar mijn schoonouders hebben niet zo'n hele grote woonkamer, en die trap staat midden in de kamer.
    Ik durfde gewoon niet te kijken, ik tilde haar op en ze had heel haar gezicht onder het bloed :( we zijn meteen naar de eerste hulp gereden, want onze dochter heeft itp, haar bloedplaatjes zijn heel laag, gelukkig
    hebben ze niet hoeven hechten ze konde het nog net plakken.
    Maar ze is wel geonderzocht op inwendige bloedingen omdat ze een
    verhoogde kans op hersenbloeding heeft als ze heel hard valt.
    Haar waardes waren nu gelukkig op dit moment niet heel erg laag. Maar toch was ik bang.
    Een paar weken geleden zt ze op 15 en als ze toen gevallen was, was het dus heel erg gevaarlijk geweest.
    Ze vrijfde ook de hele tijd over haar wang die was dus gekneusd.
    Ik zie het gewoon de hele tijd gebeuren.
    We hebben gisteren de hele middag in het ziekenhuis gezeten, ze wilde eerst zeker weten of ze Goes in orde was.
    We zijn daar zo geweldig geholpen, ze hebben zelfs haar eigen kinderarts gebeld om te vragen wat ze het beste konde doen, nou ze was meteen naar het ziekenhuis gekomen op haar vrije dag.
    Ze is altijd geweldig, maar dit vondt ik super.
    Ze is de hele tijd bij ons gebleven.

Ze heeft vanacht gelukkig heel goed geslapen wel bij ons natuurlijk.
    Ze is nu wel een sk vroeger wakker als normaal, want ze heeft er echt last van.
    Ik heb echt nog nooit zo erg zien bloeden, haar waardes waren nog wel te laag dus vandaar dat erge bloeden. Ze heeft medicijnen toegediend gekregen dat het bloede stopte, want het bleef bloeden.
    Ik moest even mijn verhaal aan jullie kwijt, want ik ben zo geschrokken.

2. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Pfff jeetje dat is zeker schrikken! Beterschap met haar en hopelijk gaat het snel beter met haar.

3. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    Oh wat schrikken zeg! En zeker omdat ze zo slecht stolt! Er zijn altijd een paar van die legendarisch harde klappen die die kleintjes maken die je continu voor je blijft zien, nu ik je verhaal lees herleef ik er ook gewoon weer 3 van mijn dochtertje :( Veel sterkte en ik hoop dat ze goed opknapt!

4. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    He bah zeg dat zijn nou net de dingen die je niet mee wil maken met je kleintje!!
    Ik moet wel zeggen dat je super geholpen ben, ook fijn dat je eigen KA helemaal speciaal naar jullie toe kwam!!

5. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    Phfff... dat is schrikken.
    heel veel beterschap en vertroetel haar lekker !!!

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Sterkte met het verwerken van deze gebeurtenis. Gelukkig dat het zo goed afliep voor jullie kindje!

Wat iemand al zei je blijft sommige vreselijk valpartijen onthouden, en van mijn kids zie ik er nu ook al weer een paar voor mijn ogen flitsen.. dat zal jij ook nog wel een tijdje houden.

Ik vind het ook super dat je KA langs kwam.!! En nogmaals gelukkig amar dat alles is goedgekomen!

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

jeetje wat schrikken zeg. En helemaal als er meer risico is voor je dochtertje.
    Ik hoop dat ze snel weer de oude is.

8. Maia

Maia Niet meer actief

he bah, wat ontzettend schrikken zeg!
    hopelijk gaat het snel weer goed met haar.

9. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Jeetje, dat is zeker schrikken, normaal al maar als je kind ITP heeft helemaal.
    Wat super zeg dat jullie eigen KA naar jullie toekwam op haar vrije dag, respect!!

Sterkte met je meisje.

10. Annika1980

Annika1980 Bekend lid

8 jun 2006
    676
    0
    0
    Wat vreselijk zeg!
    Kan me voorstellen dat je je rot schrikt. Al dat bloed alleen al..
    Dit moet je echt even verwerken, blijft lang bij je.
    Toen mijn zoontje zo hard op de straat was gevallen (ook veel bloed)
    was ik ook nog een hele tijd angstig als ie ging rennen. Moet slijten.

Fijn dat jullie zo goed geholpen zijn in het ziekenhuis.
    Beterschap voor je meisje en sterkte voor jullie!

11. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

he getver! kan me zo goed voorstellen hoe je je op zo een moment voelt! mijn zoontje is voor bijna 2 weken geleden van de trap gevallen en zijn tand ligt er nu half uit. ook ontzettend veel bloed pffffffffff. erg he zulke valpartijen! ik heb er een beetje een trauma aan overgehouden, elke keer dat hij nu dreigt te vallen staat mn hart alweer stil.
    net voordat hij naar bed ging viel hij uit zn bedje (heeft een laag bed maar toch) zijn tandje dat er nog niet uitgevallen is begon weer te bloeden dus ik schrok me weer lam. hij had er geen pijn van hoor maar oooooo bloed bij kinderen is gewoon hartstikke eng

heel erg veel beterschap voor je meisje.

Deel Deze Pagina