Driedubbel dwarse driftbuien door de hitte?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Elena22, 26 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Mijn peuter is van zichzelf al een pittig mannetje met af en toe behoorlijke pittige driftbuien maar het lijkt alleen maar erger te worden door de hitte. Hij maakt continue enorme ruzie met zijn broer, wordt om alles boos, gillen en drammen en letterlijk dingen van woede op de grond gooien (gisteren onder andere een doos eieren die hij van het aanrecht had gegrist :eek:). Hij slaapt nu door de hitte s'middags weer omdat hij het niet trekt (en heel eerlijk ik ook niet met deze buien), krijgt verkoelende snacks, krijgt regelmatig drinken (al dan niet met wat ijsblokjes erin). We gaan niet op het heetst van de dag naar buiten, spelen zoveel mogelijk met water en doen het voor de rest rustig aan. Nog meer tips voor een driedubbele dwarse peuters met dit weer? Zag dat het nog heel lang zo warm blijft dus ben bereid alles te proberen :p

2. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Lang leve een filmpje kijken in de schaduw om letterlijk en figuurlijk even af te koelen ;)

3. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Haha dat doen we ook regelmatig maar het feit dat de Ipad net leeg was was al een driftbui van 20 min waard :rolleyes:

4. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Herkenbaar, hier zijn ze allebei sowieso wel pittig, maar nu met de warmte echt lichtontvlambaar... Continu klieren, ruzie maken, super bazig doen, zeuren, pfff!

5. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.100
    3.487
    113
    In de diepvries stoppen dan maar :roflmao:

6. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.100
    3.487
    113
    Ik merk dat hij hier regelmatig honger heeft, wat altijd zorgt voor drama. Maar zin in eten is er niet.
    Drinken doet hij helaas ook weinig dus kan hem niet blij maken met een smoothie voor wat snelle inname.
    Maar misschien helpt het bij jou wel. Even extra letten op het eten en drinken.

7. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Eten doet hij nu inderdaad ook niet superveel maar drinken wel meer dan genoeg. Smoothie kan ik zo wel maken ja.

8. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.634
    5.661
    113
    Ik zet haar met dit weer toch even wat vaker voor de tv. Anders kan ze geen rust vinden en met die hitte krijgt ze idd sneller en heftigere buien.

9. auroraa

auroraa Niet meer actief

Enorm herkenbaar. Hier een zeer temperamentvolle peuter en kleuter en ze zijn sinds de warmte euh nog wat temperamentvoller. Ik laat ze ook veel iPad kijken nu, eerlijk gezegd...

Deel Deze Pagina