ieuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww ja ok zit wel eens in mijn neus lekker prive thuis , dat doet iedereen wel eens maar op eten echt gatverdamme
OW ja ik heb ook eens per ongeluk gekeken toen ik een sputumbakje leeg gooide, moet nog steeds kokhalzen als ik er aan denk en tja toen ik op de longafdeling werkte kwam ik d'r veel tegen.. Verder peuteren wel ooit zeker als het vast blijft zitten maar dat gebeurd dan wel met een zakdoekje en ik was mijn handen daarna...
Hahahaha! Ik lig in een deuk van dit topic! snotje eruit.... Mac Donalds saus erbij.... doorheen roeren..... ennnnn happen maar! Iemand trek in Mac? .
Volgens mij durven de meesten die hier reageren gewoon niet toe te geven dat ze het wel eens doen. Ik deed het vroeger heel vaak, wel altijd als ik alleen was dus niet dat andere mensen het zagen Nu doe ik het niet meer omdat ik nu meer nadenk bij dingen zeg maar hihi.. en als je er goed over nadenkt is het wel heel ranzig. Mijn dochtertje heeft het trouwens net ontdekt dat je het ook kan opeten...
Nee joh, dan komt het lekker goed los.. Alleen is het dan wat waterig snot, ik hou zelf meer van de ingedroogde harde korstjes. Die je dan uit je neus pulkt en dan komt er nog een hele sliert achteraan. Dat zijn echt mijn lievelings hoor!