We gaan het vandaag proberen 1 dutje op een dag. Onze kleine vent sliep tot nu toe elke keer nog 2 maar ze werden beiden steeds korter. Nu heeft hij vandaag tot 7.15 geslapen en kwam pas 7.30 bij ons in bed en om 8 uur waren we beneden. Dit is normaal wel een uur eerder Dus ik dacht laten we het proberen, hij is nog lekker fit. We zijn net even wezen wandelen en hij heeft even kunnen rusten in de buggy (niet slapen) Rond een uur of 12.30 maar op bed doen dacht ik zo ben benieuwd hoe lang hij dan slaapt.
Hier ook naar 1 slaapje aan het gaan. Helaas komt het hier met bakken uit de hemel en was het binnen blijven. Rond 10.30 ff moeilijk, niks was goed toen even een dvd-tje van baby einstein aan gezet en dat maakt haar rustig. Nu flesje en boterham en dan hopelijk een goed slaapje... Er komen tanden door, en er zijn er net 2 door en dat houdt haar volgens mij wakker. Gisteren dentinox erop voor het,slapen en toen 2 uur heerlijk geslapen. Het is even lastig tot ze gewend is.
Hier ook om half 1 op bed, maar is nu alweer wakker, dus een echt succes is het niet. Zal hem zo toch maar weer ophalen. Morgen maar weer 2 slaapjes hoor, dit is het ook niet echt Nu zal hij vanmiddag weer moeten slapen, maar heb geen flauw idee hoe laat handig is. Met 2 slaapjes slaapt hij meestal 2 tot 2 en half uur. Vandaag zal het dus niet meer dan 1,5 uur zijn gok ik Ach jammer dan goed geprobeerd toch maar terug naar oude ritme!
Misschien is hij er dan nog niet aan toe? E. Slaapt ook nog 2 uur. 'S ochtends 1.5 /2 uur en 's middags nog half uurtje. Ze was anders opet te genieten en sliep 's nachts slecht doordat ze zo moe was. Gewoon op je kindje afgaan komt 't vanzelf
Ook dit werkt niet meer naar mijn idee. Ik loop wat vast, hij slaapt nu steeds korter en het word zo wel bar weinig slaap wat hij overdag krijgt. Misschien proberen om, om 11 uur op bed te brengen en hopen dat hij dan langer slaapt................ Het is wel puzzelen zeg.
Hier al gapen bij het wakker worden om 6.15, speentje gegeven en muziekje aan. Helaas niet meer slapen. Gapen in de kinderstoel tijdens het eten van de boterham. Niet te genieten... Naar bed gebracht, wrijft in haar oogjes maar niet slapen! Oh wat gaat deze ochtend weer lang worden! Hoe deden jullie dat? Als ik haar op de grond laat spelen wordt ze helemaal hyper van vermoeidheid. Om om 8.15 nou al op pad te gaan....
Wij proberen ook 1 slaapje omdat onze dochter snachts zo slecht slaapt... Als ze vroeg wakker wordt sochtens doen we nog 2 slaapjes en als ze tot 8:00 slaapt proberen we er 1 in te krijgen. Wel lastig nog...
hoi, Ons zoontje is 14 maanden en wij hebben het ook wel eens gesprobeerd, 1 slaapje. Maar wij merken dat het nog heel erg schommelt tussen 1 of 2 slaapjes. Dit komt gewoon door de tijd waarop meneer wakker is. De ene keer is dit tegen 8 uur en dan lukt 1 slaapje wel. Maar als hij al rond half 7 zit te zingen in bed, dan redt hij de ochtend niet hoor! Geef dus niet te snel op na 1 x proberen maar go with the flow en kijk gewoon naar je kindje. Wij hebben ook wel eens 1 slaapje geprobeerd en toen sliep hij maar een uurtje! Tja, dan toch eind vd middag rond 1530 even voor een half uur/drie kwartier op bed gelegd. Het lijkt mij ook makkelijker als ze 1 lange slaap doen, dan heb je smorgens of smiddags nog eens wat meer tijd om weg te gaan. Nu zit je best aan huis gebonden maar ja. succes!
We leggen haar ook wel in bed hoor maar ze slaapt niet. Maar als we onderweg zijn met de auto dan slaapt ze dus wel en het vervelende is dan dat ze daarna thuis dus helemaal niet meer slaapt. Dus de hele middag wakker is.