Mijn zoontje wil graag een robot voor zijn verjaardag. Nu ben ik al een tijdje aan het kijken, maar ze zijn of gigantisch duur (en vreselijk ingewikkeld) of gewoon, nou ja, net niks zeg maar. Hij hoeft maar aan een paar eisen te voldoen: - hij moet kunnen lopen - hij moet er een beetje retro uitzien. Liefst met een vierkant hoofd en lijf. Mijn zoon heeft ASS en volgens hem is al het andere geen echte robot. Het enige dat ik tot nu toe heb kunnen vinden is een robotje dat je met een sleuteltje op moet winden en dan loopt ie door de kamer. Ik denk dat mijn kereltje dat genoeg vindt, maar probleem is dat het er niet heel stevig uitziet. Nu heb ik mijn kereltje al dingen laten zien op MP en van wowwee (maar die zijn dus heel ingewikkeld) Iemand een idee waar je een leuke kleutervriendelijke robot kunt krijgen die voldoet aan de twee eisen van mijn kereltje?
Is zo'n lego-robot niks? Wel ingewikkeld maar samen met zn vader moeten jullie een heel eind kunnen komen.
Is dit niks? Technisch Speelgoed En ze hebben ook nog wel wat anderen.. Ik ken nog een sitemet allemaal van dat leuke speelgoed maar kan er even niet opkomen.
En deze zag ik laatst in de winkel: Constructieset Robot online kopen | Lobbes.nl Qua in elkaar zetten moet je het wel samen doen.. Maar daarna voldoet hij wel aan alle eisen Overigens.. Hier geen ASS bij dochterlief maar die zou exact dezelfde mening hebben als jouw zoontje hoor
Nou, we hebben even overleg gehad hier in huis, maar hij vindt ze niet mooi. "die kan toch niet lopen mama!" Die van Lego vindt hij wel leuk, ondanks het feit dat die ook niet zelf kan lopen. Dus dat is wel een kanshebber. Mijn man vond nog een mini versie van de wowwee, die alleen loopt, lichteffecten heeft en met zijn armen kan bewegen. Dat was een poppetje volgens hem, maar dat mocht ook nog wel.