Hallo, even een vraagje. Ik heb een baby van ruim 8 maanden en de laatste dagen is hij echt van slag. Vrijdagnacht al werd hij om 04.45 wakker en dan ligt hij alleen in zijn bedje te piepen en hoe langer dat duurt te huilen. Vanmorgen weer hetzelfde verhaal maar nu wilde hij ineens ook niet eten, nou dat heeft ie sinds zijn geboorte echt nog nooit gehad. Herkennen jullie dit bij jullie kindjes van rond de 8 maanden?
Ik heb het ook met Esmee, sinds een week ook erg onrustig. Soms wordt ze om 23 uur wakker en vanmorgen ook om 4.45! Ze heeft dit eerder nooit gedaan... ik hoop dat het snel weer over gaat bij onze kindjes. Ik ga er trouwens niet heen en laat haar even huilen....
Hier is Fenja ineens ook veel vroeger wakker dan normaal. Ze huilt dan niet, maar ligt dan heel hard te kletsen en te spelen in haar bed . Vanmorgen was het 05.15 en dit al meedere malen deze week. Heb ook geen idee hoe het komt of wat ik eraan kan doen. Zal weer over gaan (hoop ik).
zo vreemd hè? ik snap er echt geen hout van. Hij is dan nog tot kwart over 6 tevreden of zo maar daarna houd t toch echt wel op. Iemand anders nog een idee?
Goh! Wel leuk (nou ja leuk... ) dat meerdere ouders dit ervaren. Ik wilde hier ook een topic over plaatsen want Noa word ook ineens om 04.45 wakker! Normaal gesproken is dat pas 06.30 - 07.15. Ze slaapt ook overdag slechter. Volgens mij heeft dit ook met de wintertijd te maken, want toen is het begonnen.
nou hier geen wintertijd want hij begon er al op vrijdag /zaterag mee. Wel apart in ieder geval.....ik zou bijna zeggen een babypact....de baby's tegen de mama's en papa's. Of het is besmettelijk.....gelijk iedereen van het forum hihih ; ) Een sprongetje dat zou natuurlijk wel kunnen, maar wat moet ik daar dan van verwachten. Ik heb hem al pannenkoeken beloofd als ie tot zeven uur blijft slapen maar hij lijkt niet onder de indruk
nou hier geen wintertijd want hij begon er al op vrijdag /zaterag mee. Wel apart in ieder geval.....ik zou bijna zeggen een babypact....de baby's tegen de mama's en papa's. Of het is besmettelijk.....gelijk iedereen van het forum hihih ; ) Een sprongetje dat zou natuurlijk wel kunnen, maar wat moet ik daar dan van verwachten. Ik heb hem al pannenkoeken beloofd als ie tot zeven uur blijft slapen maar hij lijkt niet onder de indruk
Ja Fenja begon hier ook op vrijdag/zaterdag. wat is er aan de hand met onze beebs? Hebben ze soms telefonisch contact gehad? Vannacht weer om 5.30 wakker. En keihard kletsen, daarna mopperen. Dus er maar weer uit voor de speen, zucht. Uiteindelijk weer in slaap gevallen tot 7.30. Ben het niet meer gewend dit!
hier ook al een paar dagen smorgens om 4 uur en dan gewoon iet meer slapen he en al drie weken lang snachts 5 tot 6 keer toe wakker gelukkig is het vanacht goed gegaan! hier heeft het grotendeels wat t emaken met haar drukkende voortandjes en met het uur terugm oet ze ook er gaan wennen... en ik denk dat onze beeb telepatiche contact gehad hebben hahahaha baby's vs ouders hahahahaha
ik bedacht me ineens dat er in mijn babyfoon ook muziekjes zitten dus die heb ik dan ff aangezet. En zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!
ha ha ha wat gek he marissa heeft het ook net 2 weken gehad en nu ineens de afgelopen 2 nachten slaapt ze weer lekker tot 7 uur.
Hoop dat fenja hier ook weer snel doorslaapt. Wij hebben ook muziekjes in de babyfoon, maar die staat snachts beneden en ik denk dat Fenja er alleen maar wakkerder van wordt.
dan moet je het zeker niet gaan proberen maar ik dacht juist ....vijf uur klaarwakker dat vind ik ook geen pretje : )
Vanacht vooruitgang geboekt.....het was 06.00 i.p.v. 04.45. Hoop dat dit niet al te lang gaat duren, want ik ben zowat brak....
hup allemaal naar bed dames! hier vanmorgen wel een half uur later dan het anders vroeg is hihi. Vandaag heeft ie wel twee enorme voortanden gekregen dus wie weet gaat ie daar morgenochtend van uitslapen?
ahum, ik zeg helemaal niets meer.....gisteren dacht iknog vooruitgang....vanmorgen was het 03.20 aaarghh!
Dit komt me allemaal zeer bekend voor. Mijn dochtertje is 8 maanden en slaapt 's nachts ook niet goed. Veel wakker en gaat dan echt niet meer slapen. Hopen dat het snel weer over gaat!
Mijn dochter is 7 maanden en ook hier al een week drama. Vannacht kwam ze om 4.45 uur om te drinken, hierna wakker gelegen tot 6.15 uur, een half uur geslapen en daarna weer wakker tot 10.00 uur. Toen gelukkig een uur geslapen en nu sinds 11 uur wakker. Ze is nu nog aan het kletsen. Hoop dat ze nog ff gaat slapen, heb late dienst dus moet haar straks naar m'n moeder brengen. Geen idee wat er is, ze heeft geen honger, geen vuile luier o.i.d. Ben aardig brak in ieder geval, zal je net zien dat je late diensten moet draaien tot 23.00 uur als je kleintje aan het emmeren is...